2,154,031 עוקבים באינסטגרם לא טועים, כנראה שהטופ מודל בר רפאלי באמת מעניינת אותם - כשהיא מעבירה את חייה בין סט צילומים, טיסה טרנס אטלנטית למסיבה או עוד ערב עם בעלה האוהב בבית. אבל לצד החובבים הרבים, יש כאלה שכנראה עוקבים אחרי הפרופיל שלה ברשת התמונות החברתית, רק כדי לחפש איפה היא טועה ולבקר אותה. ובכן, מתברר שלרפאלי נמאס לשמוע תלונות ולשתוק, במיוחד שהיא מרגישה מותקפת בלי שעשתה משהו רע!
 
אז ככה: לפני ימים אחדים, רפאלי ההריונית פרסמה תמונה שלה מדגמנת כשהיא לבושה במעיל פרווה, מאחד הפרוייקטים האופנתיים האחרונים שלה, תחת הכיתוב "מופע שנות ה-70". הנה, תראו בעצמכם:

 

That 70's show

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on



ממש כפי שהורגלה בשנים האחרונות, מאות התגובות ה"לבביות" לא איחרו לבוא. לצד אלה שטענו שמדובר ביפהפייה כרגיל, היו את אלה שממש לא אהבו את העובדה שהגברת לובשת מעיל שלכאורה נתפר מפרוות חיה ולא מתחליף סינתטי, ובכך מעודדת אחרים להרג חיות למען האופנה.
 
בין השאר, נכתבו לה תגובות כמו "מאחל לך שיעשו למשפחה שלך מה שעשו לחיות המסכנות בשביל הגועל נפש שאת לובשת" או "זה בטח נעים להיות כל כך אטומה ואנוכית. לא להתמודד עם הזוועות שאת מפרסמת, להשאיר את הראש בתחת". אבל היתה זו תגובה חריפה של עוקבת אחת - שכנראה הוציאה את הדוגמנית מהכלים, כיוון שרפאלי עצמה החליטה להגיב לדברים שנכתבו אחרי פרסום הצילום. 






(צילום מסך)

אחרי שנכתב לה בשפה קשה ולא ראויה, "זונה קופה זה מה שהיא ואני אשמח שהיא תמות", רפאלי החליטה להשיב לכותבת המסר ואף תייגה אותה בתגובה. "את בטוח תגדלי להיות בחורה על רמה. רואים לפי השפה הגבוהה", כתבה לה הטופ מודל. עוד לפניכן, הגיבה לשאר המבקרים על "הקלות הבלתי נסבלת בה אנשים מנבלים את הפה".

"זה לא מעליב אותי, זה מצער אותי. מאיפה אתם יודעים שהפרווה אמיתית?! וגם אם יש לכם מה להגיד, אפשר לדבר יפה. אי אקבל כל תגובה, דעה ומחשבה", כתבה רפאלי באינסטגרם, "אבל קללות ודיבור מעליב כמו כמה מהתגובות שנתקלתי בהן כאן... אני לא יכולה שלא לתהות - האם ההורים שלכם רואים את צורת ההתבטאות הזו? האם ככה חינכו אתכם? זו הבושה האמיתית כאן". אאוץ'.



התגובה של בר רפאלי (צילום מסך)