פאשניסטות, שימו לב, לפעמים כל מה שצריך בחיים הוא חוש סטייל מלידה - כדי להפוך גם בלי שתתכווני לאייקון אופנה בהתהוות. הסיבה: באירוע זוהר שערך אמש (שלישי) המגזין סגנון מעריב, שבו נחשפו תמונות עליהן עמלו כמה מהשמות החמים בתעשיית הפאשן בארץ, תחת הכותרת "הדור הבא של צלמי האופנה בישראל", בילו דוגמניות לצד כוכבי טלוויזיה, אנשי תעשיית הבידור או הטיפוח, שחקנים ומנחים. אבל את ההצגה גנבה מכולם ילדה אחת ומיוחדת, שעדיין לא הגיע לגיל 10. שוקינג!



בין מאות המוזמנים מובילי דעת הקהל של "סגנון", שהגיעו לדרום העיר הגדולה, בלטו אפרת גוש האסתטית, הדוגמן החתיך עומר דרור או מנחת "האח הגדול 7" קורין גדעון - שדוהרת לאחרונה על השטיח האדום וצולמה לפרויקט המיוחד (וממש אהבה את התוצאה. אבל ממש). אבל לאף אחד מהם לא הקדישו יותר תשומת לב מאשר למיה שנירר


קבלו אותי. מיה שנירר כובשת

 
מוכנה לקלוז אפ. לאה שנירר והדור הבא


ציפי, שומעת? מיה שנירר עושה בר רפאלי

השם מוכר לכם? רק כי מדובר בבתה של לאה שנירר, מעושרת ומאושרת, שבגיל תשע נבחרה להיות נערת השער של המגזין השיקי. שנירר הצעירה הגיעה לאירוע שנערך בחסות "לוריאל פריז", יחד עם אמא לאה, אבא צחי ואחיה התאום רפאל (שהסתפק בחיוכים בתמונות יחד עם אחותו), ומשכה את כל המבטים לא רק בגלל האטיטוד המלאכי או השיער הזהוב, אלא בזכות הסטייל שהותאם לזה של מאמא "פאן לי". גברת שנירר, את מגדלת כוכבת.
 

הגעתי! קורין גדעון מתרגשת מעצמה


עומר דרור על השטיח האדום


מתנה בשבילי? לא היית צריכה. גדעון מתפנקת

במעיל אדום. אפרת גוש

מלבדם, במתחם "רביעיית פלורנטין" התייצבו בזה אחר זה, כל אחד והסגנון הייחודי שלו, גם הזמרת מיטל דה רזון, האקסית של תורג'י ליאן פישביין ויוצאת הריאליטי קטיה גאלי שצולמו לפרויקט הצילומים המיוחד, כמו גם אוריאל יקותיאל, אשפי היח"צ רני והילה רהב, או הדוגמנית לי לוי - שחזרה לתפקוד מלא לאחר שהתאוששה מאשפוז בבית חולים בסוף השבוע האחרון (גאבי בטן), אך בשל העקבים הגבוהים מדיי צלעה בין המוזמנים. היופי כואב, כן?

שלום לך. לי לוי הגיעה


ואז דאגו לחמם אותה. לוי עם מיטל דה רזון


רצינית. אוריאל יקותיאל


רני והילה רהב עטופים


לעומת ליאן פישביין, שקופה לחלוטין!


זוגית. קטיה גאלי


יוליה פלוטקין עושה פוזות. כלומר דוגמנית


קיי לונג ענקית


משפחה לתפארת מדינת ישראל. לאה וצחי שנירר עם התאומים רפאל ומיה