גיי בר, ביבר, למה הכוונה? אז זהו שמתברר שהזמר הצעיר נהנה לבלות במקומות שמזוהים עם הקהילה הצבעונית ביותר בעולם. מעריצות ג'סטין ביבר, סורי, אבל זה בדיוק הזמן לגלות שהכוכב האהוב עליכן, זה שמשתדל להמחיש עד כמה הוא מרוגש מבנות המין הנשי (בקליפים שמנוניים או בתמונות אינסטגרם מחרידות), בילה בבר הוליוודי - שנחשב לאחד ממקומו הבילוי המרכזיים עבור גייז בלוס אנג'לס. יאללה, תרימו!
 
ביבר, על פי דיווחי צהובונים מהימנים, הגיע במוצ"ש האחרון לבר "'קובה ליברה" שבצפון הוליווד. למרות השם מהאייטיז, מתברר שהקונדסון בן ה-21 החליט שמדובר במקום לוהט שבו הוא צריך לשתות בירה, כשהגיע למקום סולו (כי שומר הראש שלו נשאר בחוץ) לבילוי בשעת ערב מוקדמת. 


אוחץ', תרימי. ג'סטין ביבר (Getty images)


על פי עדי ראייה, בשעה שביבר בילה בבר (רגע, אתה לא אמור להיות לסבית?) לא היו כמעט אנשים - מלבד צוות המקום, מלצרים והברמנים שזכו לשרת את הפופסטאר, כיוון שהריגוש האמיתי במקום הבילוי שמושך בעיקר קהל הומוסקסואלי, קורה רק שהמקום מתחיל להתמלא בסביבות השעה 22:30. אז, גם רקדנים חשופים עולים לבמה. 

 

Justin Bieber in the house @clubcobra!!! Take that!!! #clubcobra #noho #justinbieber #boom

A photo posted by Robert Sebastian (@dvine74) on


 
לא ברור אם ביבר ידע שמדובר במקום שמזוהה עם הגייז המקומיים, כיוון שהוא עזב את המקום בסביבות עשר, רגע לפני ההמולה - לא לפני שהצטלם עם הדורמן למזכרת. זה בסדר, בלי לחץ, סלינה גומז וקורטני קרדשיאן (נשים אמיתיות) כנראה יכולות להעיד כמה אתה אוהב בנות, אבל שתדע שהקהילה הגאה מקבלת את כולם. גם כוכבים בעייתיים, כנראה.


סורי וזה. ג'סטין ביבר מנסה להוכיח כמה הוא גבר (אינסטגרם)