האם בר רפאלי השאירה על האקס המיתולוגי שלה כל כך הרבה רושם, עד שלאונרדו דיקפריו פשוט החליט לנטוש את ג'יזס קרייסט ולתרגל את סודות היהדות? ובכן, השמועות מהתקופה האחרונה טוענות שדיקפריו לא רק מעביר את זמנו בשיעורי קבלה - תורת הסוד והמיסטיקה היהודית - אלא גם מבלה כשעל ידו חוט אדום, נגד עין הרע. הנה תראו, יש תמונות מהטקסים האחרונים שבהם השתתף.
 
מתברר שעל פי נשמות טובות, דיקפריו לא רק יודע לבחון אנשים במבט עקום (היוש, ליידי גאגא), אלא תועד בשלל אירועים מתוקשרים, בהם טקס גלובוס הזהב ופרסי הסאג, כשהחוט הבולט על פרק היד שלו מאז חודש דצמבר האחרון. האם ליאו הוא המצטרף האחרון לכוכבי הבידור שדוגלים בתורת הקבלה, כמו מדונה "אסתר", דמי מור, אשטון קוצ'ר ומילה קוניס או דיוויד בקהאם? אלוהים ישמור, הוא באמת רוצה פסלון אוסקר!
 


סביר להניח שלא יקראו לו אברמל'ה. לאונרדו דיקפריו עם הצמיד האדום (Getty images)


אז זהו, שבנות ישראל יתאכזבו לשמוע שהתשובה היא ממש, אבל ממש לא. מגזין הניו יורק פוסט שהעלה את השאלה, בדק עם המקורבים לשחקן המוערך, שהסבירו שאת החוט האדום הוא אמנם עונד כמו צמיד בולט, אבל לא בגלל תורת המיסטיקה היהודית, אלא דווקא בגלל שביקר בקמבודיה לאחרונה. 
 
דיקפריו, על פי הדיווח, ביקר במדינה שבדרום-מזרח אסיה בחודש נובמבר האחרון. בשעה שבחן מנזר מקומי, נתן תרומה לנזירים, שבתמורה ענדו על ידו את החוט - שעל פי אמונתם מושך מזל טוב ואנרגיות חיוביות. מאז, לאונרדו לא מפסיק לקטוף פרסי בעונת הטקסים ההוליוודית הנוכחית. נו, הוא כזה לאקי!


תראו מה מבצבץ גם כאן. ליאו והחוט (Getty images)



וכאן. לאונדרו דיקפריו אחוז בפסלון בטקס גלובוס הזהב (Getty images)