שוברים את הראש, בניסיון להבין מי ממתחרי העונה של "הישרדות" הגיע לגמר הריאליטי - כדי להתמודד על תואר "השורד" האחרון? שימו לב, ייתכן שזכיתם לסיוע מפתיע, מבעלה של מישהי שבילתה על האי והתחרתה כמעט עד הרגע האחרון כדי לזכות בתואר. ג'ני צ'ארווני, תראי מה בן הזוג שלך רוני מאנה גילה.

יום אחרי ההדחה של ג'ני צ'ארווני, שהפתיעה רבים מצופי התכנית, האמזונה יצאה להתאושש בלאנץ' מפנק יחד עם חבריה הטובים מהאי מושיק גלאמין ושמעון אמסלם, פלוס בעלה של ג'ני, איש הנדל"ן. רגע אחרי שסיימו עם הקינוחים, מאנה כנראה החליט שזה הזמן לשבח את אם בתו הקטנה, להתייחס להדחתה, לנסות לפייס בינה לבין חברים מתקופת האי - ועל הדרך מבלי לחשוב פעמיים, ככל הנראה גם לחשוף שניים מהפיינליסטים של העונה.

מאנה פרסם תמונה מהסעודה, לצד הכיתוב: "ג'ני אשתי היקרה ואהובה, אני גאה להיות בעלך. בשבילי את הזוכה ב'הישרדות' ולמי ששואל למה הודחת, אני בטח לא יכול להסביר. את בחיים לא בגדת באיש ובטח לא היו לך כוונות כאלה".

 

A photo posted by Roni Mana (@roni_mana) on



אבל אז, המשיך לפרט על חבריה לברית, טילטיל ורוסלנה רודינה - "אני יודע ממך כמה את מעריכה את טילטיל ורוסלנה, וכמה את מפרגנת להם גם אחרי שחזרת לארץ ואני בטוח שאחד משניהם יהיה השורד האחרון ויזכה במשחק". רגע, רגע, רגע, אתה בטח יודע משהו שהצופים לא יודעים, נכון? אופססס.



אין סודות בחברה. ג'ני צ'ארווני עם רוני מאנה (צילום: ניר פקין)