תניה יכולה לבכות אחרי ה"הדחה", אור מוזמנת לצהול בהתאם, אבל אמש (שבת) נכנסו ארבעה מתחרים טריים לבית "האח הגדול" - כדי לעורר את הריאליטי מתרדמת אמצע העונה. עם זאת, עבור אחד מהם, איציק כרסנטי, זו ממש לא הפעם הראשונה על המסך. הוא מוכר לכם ולא כי אתם נמנים על חוג לקוחותיו בחיפה? אז זהו, שיש סיבה.



מעצב השיער בן ה-45, הציג על המסך את ארבעת ילדיו ועיסוקו, אך היו כמה דברים שלא חשף בתעודת הזהות שלו. נניח, שכרסנטי כבר התנסה בעברו בתכנית מציאות טלוויזיונית, כשהשתתף בפרק הראשון בעונה השנייה של הריאליטי "בואו לאכול איתי". העובדה שזה היה על מסך הערוץ הראשון, לא אומרת שהוא לא זוהה על ידי כמה צופים, שלא נדהמו לראות אותו משתתף גם בעונה השביעית של "האח הגדול". 

מרק של איציק כרסנטי, מישהו? (צילום מסך, חיפה טיימס)

מתברר שכרסנטי הוא בשלן מוכר באזור החיוג 04, כך שחברים ומכרים פונים אליו לקבל מתכונים, עצות קולנריות ושאר תבלינים. אם לא די בעובדה שהוא ייתן קרב במטבח לפלורי, רגע לפני כניסתו לבית הסגור איש השיער אף זכה לכתוב טור אישי באתר המקומי חיפה טיימס, בשם "הקולמוס של כרסנטי" - בנושא אוכל, בישולים וביקורת למסעדות בחיפה וצפון הארץ. רושפלד, מאחוריך, כי מישהו בהפקה כנראה התבלבל ושלח אותו לריאליטי הלא נכון, במיוחד עם המתכון שלו למרק עוף מרגש.


בחזרה לתחום השיער: כרסנטי, אף תפקד במשך כ-17 שנים כפרזנטור של חברת "וולה", בין השאר גם כמדריך ראשי בחברה למוצרי שיער. עם זאת, מדובר בתקופה של שינוי בחייו, כיוון שלפני לפני חודשים ספורים עשה המתמודד החדש של "האח הגדול" צעד דרסטי כשעבר לצד של המתחרים, בחברת "לוריאל פריז". כי גם בחיפה יש גלאם!