זוכרים את החוצפה של שלומית מלכה ויהודה לוי, שבילו את השבועות האחרונים בתאילנד הקסומה ודאגו להזכיר לכולם כמה הם מאוהבים תחת עצי הקוקוס על החול החם? אז זהו, שהשניים לא רק מאוכזבים לשוב מהמזרח הרחוק - אלא גם יתאכזבו לגלות שאת החופשה הבאה שלהם כנראה יעבירו בעוד הרבה, סליחה המון זמן, בגלל הדוגמנית היפהפייה.


מלכה את לוי, דוגמנית לוהטת ושחקן חשוב מאוד, מילאו מצברים כשנהנו באיים הבתוליים וכעת חוזרים איש איש לעבודתו. בעוד שהוא מתרגל שורות עבור תפקידים על המסך, היא שבה אתמול (ראשון) לסט הצילומים שבו דגמנה תכשיטים נוצצים. לא, היא לא זקוקה לטבעת מיהודה, היא פרזנטורית של חברת בלינג שיכולה לדאוג לה לטבעות, צמידים ומה לא.


Work Hard, Play Harder! שלומית מלכה על הסט (צילום: שוקה כהן)


טוב, תמיד יהיה לך את מיקי בוגנים כדי לבלות איתו בעבודה

אל סט הצילום של רשת "פדני", מלכה הגיעה יחד עם הסוכנת הצמודה והאוהבת שלה, אלינור שחר, שהבהירה לה שנורא פאן מעבר לים - אבל הפעמים הבאות שבהן תעבור את ביקורת הגבולות ותגיע לחו"ל יהיו רק לצרכי ביזנס ולא למטרות פלז'ר. כבר היום, שלומית הענוגה תעלה על מטוס איתו תמריא לצילומי לנז'רי לצדה של לא אחרת מאשר הטופ מודל אירינה שייק. כבוד!



ענוגה בין טייק לטייק. שלומית מלכה

אבל מה עם קצת פאן עם החבר "דובי", רחוק מהביצה המקומית והצלמים הישראליים, בעוד יעד בינלאומי נחשק? אלא אם יהודה יסכים לבלות איתה בין טייק לטייק, את החופשה הבאה שלהם מלכה יכולה לתכנן רק בחודש ספטמבר הבא. כפי שהסוכנת הבהירה, "דובי" פשוט עסוקה בעבודה, עוד עבודה, הרבה עבודה, לפחות עד סוף הקיץ. טפו, טפו, בלי עין הרע, מהממת.