אז רינת פליישר, עם הכניסה שלך למתחם "האח הגדול" בסוף השבוע האחרון - סיפרת שלא מזמן, חודש פחות או יותר, ביטלת את האירוסים למי שהיה בן הזוג שלך שנים האחרונות? אז זהו, שמתברר שהמציאות קצת שונה. בכל זאת, תעודות הזהות של הריאליטי ערוכות, בערך כמו תכניות סיכום הימים הארוכים שעוברים על הדיירים בבית המצולם ביותר במדינה. מזל שמעריב אונליין כאן כדי לפרט.



הבלונדינית השובבה בת ה-45, סיפרה שהיא אמא לזואי המתבגרת, פעילה פוליטית במפלגת העבודה, מנהלת חנות ברשת אופנה מוכרת ועוסקת בנדל"ן. אה, וגם על מערכת היחסים שניהלה עם ילדון בן 19 - לא אותו בחור שלימים הפך לארוסה. הריליישנשיפ עם החייל שחווה עם פליישר טעם אישה בפעם הראשונה, היה כבר לפני שש שנים, מאז עברה לעלם חמודות לוהט לא פחות ממנה, בשם תומר נוי.


קוגרית! רינת פליישר (צילום: ינאי יחיאל)


מתברר שפליישר מראשון לציון, מנהלת מערכת יחסים מלאה בעליות וירדיות עם נוי בן ה-39, כבר במשך ארבע שנים. לפי מקורבים לבני הזוג הפוטוגני, שהתארסו בינואר 2015 כשביקש את ידה ונפרדו שנה אחר כך, רגע לפני שהחליטה להשתתף בתכנית הריאליטי. "הם כבר נפרדו וחזרו 100 פעמים, ככה התנהל הקשר שלהם", סיפרו.
 



את השנה הקודמת, כאמור, פתחה פליישר עם טבעת יהלום ענקית ו"איי דו" לבויפרנד שלה, כשהכריזה שהיא "פשוט מאוהבת בטבעת שלי ובמי שקנה לי אותה... תומר שלי". עם זאת, לאחרונה מערכת היחסים של השניים עלתה על שרטון (כלומר, שוב) - כך שמי שביטל את האירוסים היא לא פליישר, שתוארה על ידי חבריה כ"חולת עצבים" (מה שבטח משמח את ההפקה), אלא דווקא בן הזוג שלה. זאת, כיוון ש"נגמר לו ממנה והוא החליט להיפרד", פטפטו יודעי דבר.

עם זאת, החברים לא שוללים קאמבק רומנטי, כפי שהשניים כבר ניסו בעבר. "רינת אוהבת את הגברים שלה צעירים", גילו, "אבל היא אישה מאד חכמה ואמא נהדרת לבת שלה". האם יהיה איחוד אחרי התקופה בבית, אז תומר יראה את האקסית העצבנית אך אוהבת מבלה מולו יום יום על המסך? מי יודע.