פשוט אי אפשר להתחמק מזה, אבל השחקן עוז זהבי הולך נגד הטבע (שלו) - ואחרי תקופה ארוכה שבה החליף נשים בחייו בקצב מסחרר (אפילו יותר משעשה דן שילון), הוא מתחזק מערכת יחסים יציבה במיוחד. מי היה מאמין שדווקא כוכבת הנוער ליהי קורנובסקי תהיה זו שתכבוש את לבו, כנגד כל הסיכויים.
 
עם זאת, העובדה שמצא את בחירת לבו (או שהוא משחק צעיר משוחרר על הבמה במחזמר "שיער"), לא מספיק סיבה טובה על מנת להזניח את הלוק ולהתפאר בתלתלי זהב, הומלס סטייל, גרסת 2016. אמש (ראשון) הגיע זהבי עם החברה למסיבת סיום צילומי הסרט החדש "4 על ארבע", שם השיק את המראה ה... מיוחד ולהכיר לחברים מהעבודה את האישה שלו.

המראה הרטוב... כנראה. עוז זהבי עם ליהי קורנובסקי (צילום: רפי דלויה)


תכיר, היא שלי! זהבי עם הבמאי שי כנות

בין השאר, זהבי פגש שם זוג יציב אחר (ארבע על ארבע, לא?) - זה שמורכב מהשחקן אושרי כהן וחברתו בשנים האחרונות אריאל. השניים, פסעו יד ביד למתחם ה-VIP במסיבה המתועדת שנערכה במועדון "מורפיום" שבתל אביב, ופזרו חיוכים למצלמות, לצוות המקום וכן לבמאי הסרט, שי כנות והכותב רועי עידן.


אל הזוגות, הצטרפו חברים שיופיעו איתם על המסך, כמו אליאנה תדהר שבחנה את בטן ההריון של השחקנית נעמי לבוב (שתביא את בתה הבכורה עם השחקן יוסי מרשק, בלידה שעשויה להתרחש בכל רגע ממש). אליהן, הצטרפו גם שלומי קוריאט, שנהנה יחד עם הזמר שלומי סרנגה, שכנראה לא הרגיש בחסרונה של אחת מכוכבות הסרט שהבריזה - רוני דלומי.


הנה גם אושרי כהן, עם החברה אריאל


אליאנה תדהר לא מפחדת מבטן ההריון של נעמי לבוב


אושרי בסנדוויץ', בין שלומי קוריאט ושלומי סרנגה


עוז זהבי חש קרוב לבמאי הסרט!


קצת פחות מאשר סרנגה... כנראה


"בייבי, איי לאב יו". כהן ואריאל


יותר מארבע פלוס ארבע. צוות הסרט