איציק כרסנטי, הדייר החדש בבית "האח הגדול", השתתף בעבר בתוכנית הריאליטי "בואו לאכול איתי". כוכב הילדים "דאנסי גדי" (גדי חפר), שהתחרה בו שם, סיפר לדנה ספקטור ורן שריג ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" על ההתעללות שעבר מידיו של כרסנטי: "הוא היה בלתי נסבל. אני באתי לריאליטי בכיף, לא בשביל לזכות בפרס, הוא ראה בי מתמודד חזק, בן אדם מוכר שמקבל את אהבת הציבור, והוא ניסה בכל דרך לגמד אותי, להרוס אותי, לחקור עלי. באותה תקופה התגרשתי ועברתי משבר אישי. הוא ניסה לגעת לי בכל הנקודות האלה, לפגוע לי בילדים, הוא לא רואה שום דבר ממטר כשהוא רוצה משהו. הוא ניסה לשחק לי על כל הנקודות הרגישות. הוא יצא מאוד לא טוב מהתוכנית שלנו".


"אותו דבר הוא כבר התחיל לעשות ב'אח הגדול'", עדכן חפר. "אחרי רבע שעה שהוא היה שם הבנתי שהוא הולך לעשות את אותו הדבר להם, אחד לאחד. זה הטיפוס. הוא לקח היום את עומרי הצידה, לחדר החקירות, והתחיל לגעת לו בנקודות רגישות. הוא כאילו מדבר בצורה יפה אבל מכניס לך חצים מכל הכיוונים כל הזמן. הוא 'גר' לאנשים על נקודות החולשה.


"הוא גם אוהב לקחת פוקוס. איך שהוא נכנס ל'אח הגדול' הוא התחיל לדבר עם עצמו, הדיירים אמנם צחקו מכך אבל הוא לא מדבר לעצמו אלא למצלמות ולמיקרופונים בשביל להראות מי הוא ומה הוא. הוא חושב שהוא סוג של אל, יותר טוב מכולם אבל אני חושב שהקהל יקלוט מהר מאוד מי הוא ובהדחה הבאה הוא יעוף הביתה".

השתתף בהכנת הכתבה: אסף נבו