יש כאלה שיעשו הכל, אבל הכל עבור האמנות. הנה, תראו את השחקן הבריטי טום הארדי - הוליוודי לוהט שמועמד לפרס האוסקר הקרוב - שהסיר את הבדים לטובת צילומים לעוד תפקיד על המסך, אבל את כל הבגדים, ממש הכל, בלי שום כיסוי על אזור החלציים, אבל עם שלל צלמי פפראצי שתיעדו את הרגעים המרגשים שלו בעירום מלא ונועז.
 
ליידיז, ג'נטלמן, תנשמו עמוק כי השחקן החתיך בן ה-38, שאתם כנראה מכירים מסרטים כמו "בלאק הוק דאון", "מקס הזועם ", "עלייתו של האביר האפל" (בו שיחק את המרושע עם המסכה) או "האיש שנולד מחדש" שעליו הוא מועמד לפרס היוקרתי של עולם הקולנוע, צולם עירום כביום היוולדו בפומבי. ולא נראה שזה מפריע לו במיוחד.


אז ככה הוא נראה כשהוא לבוש. טום הארדי (צילום: Getty images)



חתיך, כן? הארדי על השטיח האדום (צילום: Getty images)


הארדי, כבר הראה את כל מה שהטבע העניק לו בעבר על המסך, אך בשבוע שעבר התפשט שוב כחלק מהג'וב - והפעם בזמן צילומים באנגליה, עבור מיני-סדרה של ה-BBC בשם "טאבו". מלבד הקעקועים שעיטרו את גופו של כוכב הקולנוע המסוקס, צלמי הפפראצי תפסו אותו כשהוא מצחקק, פושט את מכנסיו ואז פשוט לא לובש כלום, רגע לפני (ואחרי) שקפץ לתוך מי נהר קפואים. בכל זאת, חודש פברואר.
 

 

A photo posted by Oxana (@oxanarudakova14) on





אז הפיגורה? שרירית להפליא. בלוטות הריר? עובדות שעות נוספות. הדמיון? לא כזה מודרך, הנה, אתם רואים להארדי הכל (כולל צנזורה קלה. בכל זאת, חודש פברואר קר מהרגיל). כי לבקשות מהבמאי, שחקן מחויב ומקצועי כמו טום פשוט לא יכול לסרב. וואו, הכי נולד מחדש.

 

A photo posted by @iamnatascha on







 

A photo posted by lucyuden (@lucyuden) on