לרגל הוולנטיינ'ס דיי שוחח מושיק גלאמין ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" עם יוצאת "האח הגדול", דנית גרינברג, ושמע ממנה על התוכניות ליום האהבה עם הארוס שלה, אליאב אוזן: "אמרתי לו לשים לי שמלה על המיטה, עם פתק 'תהיי מוכנה ב-21:00', ואז הוא נותן לי צלצול, אני יורדת למטה, ואז הוא לוקח אותי למסעדה שהיא הכי דייט ראשון בעולם", אמרה גרינברג.


האח הגדול 7: המייקל והגזר - זה מה שקורה למי שמתעסק עם שי חי


"אבל זה לא יקרה אצלי, אז באסה. אני מאמינה שהוא יפתיע אותי בדרך אחרת. תכל'ס הכי כיף בבית עם נרות, אבל די, אנחנו מלא בבית כי אליאב עובד קשה, אז אנחנו בדרך כלל לא יוצאים באמצע השבוע. אבל ביום האהבה הוא משתחרר מוקדם, אמרתי לעובדת שלו שתשחרר אותו מוקדם".



"אם בכל זאת נשארים בבית", המשיכה דנית, "אז קודם כל להכין איזשהו אוכל שלא מכינים ביום יום. פילה או סושי ולצלחת, ואחרי זה קומפוט, דברים כאלה. ולשים על השולחן עם נרות ואיזה שיר יפה ברקע. להביא את האווירה של המסעדה הביתה. להפתיע קצת במשהו אחר, להתלבש יפה ולעמעם את האורות".

דנית גרינברג ואליאב אוזן לא לחוצים מהחתונה, מישהו עושה בשבילם את כל העבודה

על החתונה של השניים אמרה: "אנחנו הולכים להתחתן ב-16 ביוני. אני אהיה רזה ושזופה. מבחינתי אתה (מושיק) ואני נשיר יחד על הבמה בחתונה שלי. איך אני שרה? לדעתי ולדעת אמא שלי אני נשמעת טוב. נעבוד על זה". 
השתתף בהכנת הכתבה: אסף נבו