אתה עובד קשה, מזיע את דרכך לתהילה, מפציע באירועים, מככב על המסך, בעיתונים ואתרי האינטרנט הנחשבים - ואז קורה הסיוט הגדול ביותר של כל כוכבנית סוג ג' בביצת הבידור: שישכחו אותה, כמובן! אבל זה לא המקרה של אנה ארונוב, אותה פשוט לא זיהו.



אחת הכוכבות הכי עסיסיות בביצת הבידור המקומית, עלתה לאחרונה לכותרות בתקשורת בנסיבות לא נעימות: קודם, נדרשה לשלם פיצויים בסך 230 אלף שקלים כשהפסידה במשפט אזרחי. אחר כך, עורבה בתקרית פלילית כשרימון עשן נזרק לסטודיו שבו ארונוב שהתה. ועכשיו מה? אז זהו, שהבוקר (ראשון), כאשר הגיעה לתצוגת האופנה של "קסטרו" (אירוע מלא באנשים מפורסמים), איש לא זיהה אותה. הכל כי אנה החליטה לערוך מייקאובר לפריזורה המפורסמת שלה!

באנגס! אנה ארונוב והפוני (צילום: שוקה כהן)

ארונוב הפציעה בתצוגת האופנה ההומה לקראת עונת הקיץ הקרובה, בלוק חדש שכולל תספורת קארה קצרה פלוס פוני, שמסתיר אותה מכל מיני מחזרים פוטנציאליים או מטרידים סדרתיים. לכן, כשנכנסה למתחם האירוע, למרבה הצער אף צלם, מעריץ או כתב חברה זיהה שמדובר ברקדנית המפורסמת ביותר באזור החיוג 03.

עם זאת, אחרי כמה רגעים של בלבול, הפקת האירוע דאגה לתקן מיד את המעוות, כשסיפרו לצלמים שהנה הגיעה הגברת שמנענעת את הבון-בון שלה לשטיח האדום - וארנוב זכתה לכל הפלאשים שמגיעים לה. "לאהוב את אנה", הסיפור האמיתי.



כן, ברור שאנחנו זיהינו. אנה ארונוב