הן יפות, הן נכונות, הן שדופות או מלאות, הן מתות על צילומי אינסטגרם ומתברר שהן גם אוהבות אופנה, לפחות כמו את בן (או בת) הזוג שלהן: הפאשניסטות של הביצה החליטו שאת בוקר ה"וולנטיינ'ס דיי" (חג האהבה) שחל היום (ראשון), יעבירו עם הדבר שהן הכי מחבבות (אחרי קרובי הדם שלהן) - תצוגת האופנה מלאה בבגדים מרגשים. 
 
כך שאין פלא שבשעת בוקר מוקדמת הגיעו עד לגני התערוכה שבתל אביב גם רותם סלע, גם אליאנה תדהר הנוצצת, מיה דגן (חטובה!) עם יעל גולדמן, המגישה לירון ויצמן, הדוגמנית דר זוזובסקי, סיון קליין ועוד שלל יפהפיות ביצה מקומית, רק כדי לבחון מקרוב את הקולקציה החדשה של ענקית האופנה המקומית "קסטרו", שהציגה את השואו שלה לעונת האביב-קיץ הקרובה. עם פרזנטורים כמו לירז דרור ועומר דרור (מינוס וונדר וומן, גל גדות), זה הכי שיק!


רותם סלע הגיעה לפרגן לעסק המשפחתי של בעלה, אריאל רוטר (צילומים: שוקה כהן)


בובות שעווה? לא, פרזנטורים! לירז דרור ועומר דרור


פאן להן. לירון רביבו עם לאה שנירר

את הבוקר החמים והמלא באהבה, פתחו יחד גם האקסים ששרדו יחד על האי - טיטי איינאו ורון אלוף - שהפציעו במשותף על השטיח האדום והמחישו כמה יפים הם יכלו להיות כזוג. מזל שמלכת היופי במיל' מצאה את האחד שלה, בעוד שהאלוף החתיך סיפר שהוא מתקרב ללירון רביבו, רק כדי שהיא תנפנף את השמועות. 


עם זאת, זה לא הפריע לדוגמן לפרגן למיס רביבו, שנכנסה לנבחרת הפרזנטוריות של חברת האופנה, ולשמוח מהיציע גם עבור השורדת הודא נקש, שפסעה על המסלול לקול קריאות העידוד של טיטי (מהשורה ראשונה, תודה). זאת לצד שאר הדוגמניות, שטיפח וסידר אמן השיער מיקי בוגנים.  


"טיטי, כמו טילטיל רק בלי ה-ל". איינאו ורון אלוף מגיעים


"אני אשב בשורה הראשונה. אתה נדחף מאחור"


משולש רומנטי? פחות! טיטי, אלוף ורביבו

בין אלה שהגיעו לבחון את המסלול מקרוב, היו גם פיטר רוט, שליש "מה קשור" שלום מיכאלשווילי, לירן כוהנר, המעושרת לאה שנירר, ג'ני צרווני שסחבה את בעלה רוני מאנה, הסטייליסטית ליאת אשורי וסנדי בר (שהיתה הפרזנטורית של קסטרו בעבר, זוכרים). איתם בילו גם ג'ודי שלום ניר מוזס, טום באום, כוכבת הריאליטי המשפחתי החדש ג'קי אזולאי, שירלי בוגנים, רונית יודקביץ' שסחבה איתה את הבן, אנה ארונוב בלוק בלתי ניתן לזיהוי ורבות אחרות. הכי סטייל.

סיון קליין משוויצה


מיה "רזון" דגן


ג'ני צ'רוואני ורוני מאנה מתמידים


ג'ודי שלום ניר מוזס חייכנית


בשמלה אדומה. ירדן הראל


סנדי בר זוכרת שדגמנה למותג בעצמה!


ג'קי אזולאי לא שוכחת כיסוי ראש


יפות שבא לבכות. לירון ויצמן, סיון קליין ויעל גולדמן


שלום מיכאלשווילי מלא בטסטוסטרון


דר זוזובסקי טרופיקנה


גם אליאנה תדהר מסנוורת מכל היופי הזה


ללא אשתו. פיטר רוט


לירן כוהנר מכסה את עצמה


רותם סלע עושה פוזות גם לבד