רוסלנה, כולם מדברים עליך? כי בזמן שאת שרדת על האי הבודד - בן הזוג שלך, אייל גולן, התעסק בכמה עניינים משפטיים. למשל התביעה שהוגשה נגדו וכנגד "ליאם הפקות" שבבעלותו על ידי חברת ציוד הבנייה נגב קרמיקה, שדורשת מהזמר לא פחות מ-485 אלף שקלים. עם זאת, בימים האחרונים גולן עצמו הגיש תביעת נגד, בסכום של כ-500,000 ש"ח, זאת בטענה כי חברת הקרמיקה הזיקה לו ואף פגעה בשמו הטוב.
 
בתחילת חודש ינואר, פורסם כי נגב קרמיקה דורשת מהזמיר וחברת ההפקות שבבעלות משותפת שלו ושל בני פרץ כמעט חצי מיליון שקלים - זאת כיוון שבשנת 2012 השתמש בשירותי ומוצרי החברה בדירת היוקרה שרכש במגדלי פארק צמרת בתל אביב, אך לא שילם על הכל. עם זאת, עורכי דינו של גולן טוענים עכשיו את ההיפך הגמור, כמובן.


הכפישו? אייל גולן (צילום: אלוני מור)


לטענת חברת הקרמיקה, גולן קיבל בזמנו "הנחת סלב" של כ-123 אלף שקל בקניית מוצרים בשווי של 672 אלף ש"ח, אך גם נותר חייב מאות אלפי שקלים. על פי החברה הסחורות סופקו, כך שהיא תובעת את יתרת החוב, כ־360 אלף שקל - ועוד כ־126 אלף ש"ח של הוצאות משפט אחרות.
 
היום (שני) מתברר כי הזמר המפורסם לא נותר חייב והשיב בתביעת נגד של חצי מיליון שקלים, זאת בטענה כי התביעה שהוגשה נגדו הייתה במטרה להכפיש את שמו ואין בה אמת. על פי כתב התביעה, נעשתה עסקת חליפין ("ברטר") בין הצדדים, כך שבתמורה למוצרים שסיפקה החברה, יספק הזמר פרסום והופעה מול מאות מעובדי החברה. את ההופעה, כך על פי כתב התביעה, החברה סיכלה ובכך מנעה ממנה להתקיים - ובכך גם לממש את העסקה, כפי שסוכמה בין הצדדים. 


כתב התביעה של חברת ליאם הפקות (סריקה)


לטענת עורך דינו של גולן, החברה חזרה בה מהסכמותיה עם הזמר בעקבות משבר כלכלי חמור שפקד את החברה - וכעת היא דורשת כספים שלא הגיעו לה מלכתחילה. עוד נטען כי במסגרת התביעה, נגב קרמיקה מציגה עובדות "מעוותות", כולל פרטים שאינם נכונים כלל. "החברה איימה על התובעת כי אם לא תשולם לה התמורה אז תפרסם בתקשורת ותכפיש את שמו של הזמר", כך עולה מכתבת התביעה שהגישה חברת ליאם הפקות. הזמר תובע את החברה בפיצוי כספי בגין הפרת הסכם הברטר כפי שסוכם בין הצדדים ובגין הפרסומים שהכפישו את הזמר. בהצלחה!