עכשיו כבר אפשר להמר על טילטיל בתור הזוכה של עונת "הישרדות" הנוכחית? כוכב הריאליטי (שיש כאלה שמכירים בתור לירון אורפלי) אולי הצליח לסחוב עד השלבים האחרונים של התחרות על האי הבודד יחד עם גברת בשם רוסלנה, מעביר את ימיו ולילותיו בארץ הקודש לצד אשתו האהובה ורד, אבל רגע לפני הגמר - נהג הטקסי שוקד על המראה המהודק שלו דווקא בעזרת דווקא זכר אחר. שגרם לו להוריד את הבגדים!



השורד הרגיש ביותר שנראה אי פעם על המסך המקומי, לא חשש לחשוף את הטורסו החלק שלו במהלך הימים הארוכים בהונדורס, כשבילה בבגד ים קצרצר, זרחני ומינימלי בהחלט. אבל גם שמעצב השיער של כוכבי הריאליטי, מואיש חן, ביקש מהגבר המסוקס להתיישב על הכיסא במספרה, כדי שיעבוד על הפריזורה - טילטיל לא היסס ונפטר מהחולצה. נו, כדי שלא תתמלא בשיער מיותר.


קבלו אותו. טילטיל מסיר את החולצה


אחרי שכפי שקראתם כאן בבלעדיות, ברגע האחרון לא עבר את הסינון לעונה השלישית של "גולסטאר" - רק כדי שמאוחר יותר יקחו אותו ל"הישרדות" (הימור שהשתלם לו בגדול, לא?) - דווח כי השורד נערך להצטרפות לעונה הרביעית של ריאליטי הכדורגל. ולכדורגלנים, אין בעיה להתפשט במלתחות, נכון? אז הרי לכם, הכנו לגמר עם השורדים פלוס חזרה גנרלית לריאליטי הבא של מיסטר טקסי. תתחדש, כפרה.


"חשבתי ללכת על קצוץ". הכי הפתעה, טילטיל



"אולי נעשה לך גוונים בצבע בז' או קורל?". השורד ומואיש חן




אי פעם ראיתם מישהו כל כך מאושר אצל הספר? אז זהו, שהנה טילטיל