יש לך כסף בערמות, וילה, בריכה וכמה מכוניות? אז זהו, שכפי שאביבית בר זוהר כבר שרה לא פעם בעבר - אותה זה לא מרשים. הנה, תראו, אפילו ארוחת הצהריים שלה צנועה בהחלט וכוללת כמה מנות בסיסיות וידידותיות ולא מזון גורמה מיניאטורי שאפשר להזמין רק במסעדות מורמות מעם.
 
האישה והריסים במיל', שמנסה את מזלה כדוגמנית בינלאומית בהווה, שוהה בימים אלה בביקור בישראל, כך שאין פלא שנתפסה על ידי צלם הפפראצי כשהיא יוצאת ללאנץ' על טהרת המין הנשי. מה לבשה לארוחה לאור יום במסעדת "בני הדייג" שבתל אביב? מעין מעיל צהבהב, כזה שמבליט את העיניים שלה (ממש), את המחשוף (העצום) ואת שאר הנתונים הפיזיים (הבולטים מתמיד), תוך כדי שהיא מנשנשת כמובן.


מדגמנת לאנץ'. אביבית בר זוהר (צילום: ניר פקין)



צ'או, פפראצי! 


אחרי שגילתה שהצלם אורב לה בנמל תל אביב, יוצאת הריאליטי המפורסמת החליטה לתת לו כמה רגעים של פוזות למצלמה ולשחרר אותו לדרכו, רק כדי שלא תצטרך לזלול באלגנטיות שיא. היא הרי ליידי בר זוהר, כך שגם אם הסעודה הנדיבה כוללת בעיקר סלטים מכל הסוגים והמינים או משקאות דיאט, מעט פחות נוח לאכול כשהעדשה אורבת לך.
 


מממ... חסה מעולם לא נראתה מפתה כל כך. בר זוהר סועדת



"כפרה, בשבילי רק זירו!". בר זוהר והחברות ב"בני הדייג"



"טוב, הצלם זז. אפשר להביא את הפלאפל והסיחים?"


התוצאה: אביבית נהנתה מארוחה דשנה במסעדה הפופולרית, צלם הפפראצי נהנה מהמחשוף המרגש שנארז (בקושי) בבגד מרגש אפילו יותר ואתם נהנים מהצצה לתפריט של בר זוהר. אז ככה את נראית כל כך טוב, בלי פיתות הא? לבריאות, מיס דיימונדז.

 

"נו, כבר צילמת. מה עכשיו?". אביבית בר זוהר בנמל תל אביב