גברת לירון רביבו, ברור לך שהתחמונים על האי במסגרת המשחק של "הישרדות", לא עובדים בחיים האמיתיים? מאז שתפסה מקום משמעותי בעונה האחרונה של הריאליטי, שמועות רבות עסקו אודות בחיים הרומנטיים של הגברת עם החזון. בעוד שמקרוביה של רביבו  לחששו שהיא נמצאת בזוגיות, רביבו התעקשה שמדובר בשמועות בלבד וסיפרה מול כל עדשה אפשרית שהיא עדיין רווקה נחשקת שמחפשת אהבה.
 
אז זהו, שמתברר שמטרת כל ההכחשות, הנפנופים והשבועות היו לקדם את הקריירה המתהווה, שהשורדת במיל' מנסה לבנות בביצת הבידור. רביבו, כנראה נותרה אותה "תמימה שתוקעת סכין בגב" בדיוק כמו על האי - כיוון שהיא נמצאת בזוגיות חשאית עם איש חיי לילה. לא יפה!


טוב, זה לא החבר שלה. לירון רביבו ויהודה שושן (צילום: שוקה כהן)


אז מי בר המזל שצמוד לרביבו? שמו הוא אליאב בן חמו, איש חיי לילה שהכיר את לירון כשביקרה ילדים המאושפזים בבית חולים. מאז כבר הספיקו לצאת לחופשה רומנטית במלון בירושלים וכן לבלות יחדיו בארוחה זוגית במסעדה בערב ה"וולנטיינ'ס דיי" שצוין בתחילת השבוע. 
 
אגב, כשנשאלה על הקשר עם אותו אליאב - רביבו הסבירה מבלי למצמץ שמדובר בקשר אפלטוני, והיא רק עובדת איתו על אחת המסיבות במועדון בילוי שבו הוא שותף. בסדר, ועומר רוזן הוא אחיך התאום, רון אלוף בכלל לא היה בקטע של טיטי ואמסלם האבא הרוחני שלך, נכון?


לא כזאת סינגל, ליידי. לירון רביבו (צילום: רפי דלויה)