עוד לפני שהספקתם להתרגל לנוכחותה של אסתי-לי פז בבית "האח הגדול", היא למרבה הצער כבר הודחה אמש (שבת) מהתחרות. הלסבית המוצהרת שהחליטה להשתתף בעונה שביעית של הריאליטי, רק כדי לשנות את תפיסתה של הדמות הלסבית על המסך, הספיקה לעורר כמה ויכוחים מתועדים - ואפילו להיקשר לכמה דיירים, שמאוד שמחו מנוכחותה בין כתלי הבית המצולם.


עם זאת, הצופים החליטו להוציא את פז השקטה (יחסית) בת ה-29 מבית "האח הגדול", מה שאפשר לה לענות על כמה שאלות מסקרנות למעריב אונליין. כן, גם לגבי הקשר שנרקם בינה לבין הטרנסג'נדר שסיים את הפרק שלו בתחרות שבוע לפניה, מייקל אלרוי.

"אני חושבת שהודחתי כי אין לי עוד מקום בבית שבו יכולתי לעשות 'אקשן'. מייקי יצא, קסניה ועמרי ביחד", מספרת אסתי-לי, "מבחינתי אין מקום נוסף ליצור בו 'אקשן' מסוג חדש", היא מגלה בפתיחות. "לא ראיתם 97% ממני. אני רעיונאית, יזמית, עומדת על שלי בסיטואציות ראויות, מגנה על אנשים בגופי אם צריך... לא ראיתם המון המון צחוק והומור שהייתי מביאה לבית".

על הכוונת. ש חי ותניה גרבר

תגידי, אחריך, את מי היית שמחה לראות מחוץ לבית?
"תניה, אבל רק כי להרגשתי היא כבר לא רוצה להיות שם. היא מיצתה את החוויה ומתחיל לשעמם לה בבית".

אם כבר תני, כמישהי שראתה את העונה עוד לפני שנכנסה לריאליטי - שי חי בבית "האח הגדול"  ושי חי כפי שהוא בא לידי ביטוי על המסך הוא אותו אדם?
"נראה ששי חי בא לעשות את ה'עבודה' שלו ושהוא דואג שהמצלמות יהיו בסביבתו - לפחות בזמן שאומר דברים חשובים להרגשתו. מאחלת לו הצלחה באיזו דרך שבה הוא יבחר".

בבית נראה שאת מתקרבת מאוד למייקי, עד שהודח. התכנון עכשיו הוא על מפגש איחוד אינטימי, אולי מעין קשר רומנטי בינכם?
"אני מתכננת בעיקר על להכיר אותו. מייקי הוא אדם מעניין ומיוחד בעיניי - אבל אני לא יכולה לפתח עניין רומנטי אחרי רק כמה ימים של היכרות".

וקמפיין חדש או לדהור על הפרסום, אופציות שעומדת על הפרק?
"אני רוצה לנצל את קרש הקפיצה שניתן לי כדי להמשיך את המיזם שלי - שעוסק בהנגשת מידע לחולי סרטן".


מתכננת להכיר אותו. מייקל אלרוי (צילום: ינאי יחיאל)