זה סיפור כזה מכור, "האח הגדול" יכול היה להיות יותר ברור? זה לפחות מה שטוענת עומר קינן, המודחת השנייה בעונה הנוכחית של הריאליטי, זו שהודחה שבועות ספורים אחרי תחילת העונה - וכעת מגלה את דעתה על מה שקורה שם בבית המצולם ביותר בישראל. ממש כפי שגילו מקורביה, קינן אכן החליטה להעביר מסר נוקב שכוון לעבר הפקת "האח הגדול". אבל לא בקולה שלה, אלא באופן אופנתי בהחלט.

כפי שכבר קראתם כאן כבר בשבוע שעבר
, הדוגמנית ובת הזוג של איש העסקים תמיר ויצמן, שהודחה בתחילת חודש ינואר מהתחרות במהלך שהפתיע את הצופים של הריאליטי - הגיעה היום (ראשון) לתצוגת האופנה של רשת "גולברי". שם, ניסתה למשוך תשומת לב לא רק יחד עם בן הזוג שלה (היא פשוט לא הסכימה להצטלם בלעדיו!), אלא בעזרת טי-שירט פשוטה, עם הדפס של שתי מילים שעשו עבורה את העבודה.

הנה תראו, זאת החולצה של עומר קינן:


היוש. החזה של עומר קינן מדבר (צילום: קוקו)

אז מדובר ב"סיפור מכור" כפי ששרה מאיה בוקסילה (חה חה)? קינן, שהודחה לאחר שסומנה על ידי חברה לבית שי חי ממש בתחילת העונה, רבה והשלימה איתו עוד לפני שיצאה מהבית - ככל הנראה מאמינה שהוא ינצח, כיוון שסומן כפייבוריט על ידי ההפקה. לכן, כפי שהכריז גם המודח גילי כהן לפני ימים ספורים, עומר החליטה שהכל הוא "משחק מכור". הרי זה מרוח על החזה שלה.


למרות שעומר סירבה להתראיין על החולצה שלה והמסר שהיא נושאת, אלא הסתפקה ב"תבינו לבד" לקוני - מאחורי הקלעים קינן פטפטה על כך שהיא פועלת נגד הפקת העונה ומתכננת פרויקט, שבו תחשוף את הסודות מהאחורי הקלעים. האם משדר הגמר יהיה העגום ביותר בהיסטוריה של "האח הגדול" ונטול שלל מודחי עבר? ייתכן.


ברור, לא? עומר קינן עם תמיר ויצמן (צילום: קוקו)