את ג'ני צ'רוואני כבר ראיתם עם הבייבי, גם טיטי איינאו תרגלה אמהות יחד עם בתו של בן הזוג הנוכחי שלה - ישראל אור. טילטיל, מפרגן לילדים באירועים לכל המשפחה ופנינה רוזנבלום השתתפה לרגע יחד עם בתה חן בריאליטי זוגי. אבל אורלי וילנאי? היא לא נוהגת להביא את בנה המאומץ לאירועים המוניים, בטח שלא כאלה שמלאים בצלמים.



העיתונאית מגישת תכנית הבוקר, שאימצה לפני כשנה ילד אומנה יחד עם בן הזוג גיא מרוז, הביאה אתמול (שבת) את בנה הקטן להיכל התרבות שבתל אביב, רק כדי שיחווה מעט פאן באולם, לצד ילדים של כמה אנשים מפורסמים אחרים. הסיבה למסיבה: ההצגה של כוכבת הילדים מיכל הקטנה, יחד עם ה"מפלצות" שלה. אמאל'ה.


משפחתיים. טיטי איינאו, ישראל אור והבייבי (צילום: רפי דלויה)


מאמי, כבר לימדת אותה מה זה סלפי? טיטי עם לאה שנירר


אמא והבייבי בלונד. פנינה רוזנבלום עם בתה חן

מלבד וילנאי, שאר המוזמנים שבילו באולם מדלגים בין אירוע אחד לאחר בתקופה האחרונה. כך שאל טיטי פלוס מישל אור (בתו של ישראל) או מיה שנירר שהיא הבייבי גירל של המעושרת לאה, אל ההצגה המיוחדת נהרו גם אופירה אסייג, שירלי בוגנים, אורנה דץ, הראפר סאבלימינל עם בני משפחתו, השחקן ניקי גולדשטיין ואחרים.


טילטיל הכי האבא השורד של השנה!


ג'ני צ'רוואני קופצת עם אמילי מאירוע מאירוע


משפחת טאקט. סאבלימינל והבנות


הפתעת הבוקר? ליהיא גרינר, שלושה שבועות אחרי הלידה, שנראתה קורנת במיוחד כשהגיעה יד ביד יחד עם הביג בוי שלה, מייקל מארק. את התינוקת ג'ולין השאירה בבית עם אבא. בכל זאת, היא רק בת כמה שבועות, סאנשיין.


לוקס אמייזינג. ליהיא גרינר עם מייקל מארק


גם אופריה אסייג והיורשים שם


היי פייב, שומעים? מייקל הרפז והילדודס


ניקי גולדשטיין מרוצה


שירלי בוגנים סינגל ליידי


הילדים של אורנה דץ גדולים מדי...


מיה שנירר מדגמנת עם אמא לאה


השואו שלה. מיכל הקטנה