כבר שכחתם מהמשולש המסוכן של דודו אהרון, החברה שלו שיר רוזנבלום ואמו היקרה, ציפורה אהרון? אז זהו, שנראה שגם הזמר המסלסל האהוב מנסה לשים את הדרמה המשפחתית מאחוריו. אחרת, איך תסבירו את התמונה שפרסם היום (שלישי) אחר הצהריים, שבה הוא נראה מחבק את אהובתו - זו שהרגיזה את אמו הפטפטנית. מאוד.


אהרון, פרסם בחשבון האינסטגרם האישי שלו תמונה ראשונה מאז זו שהעלה לרשת לפני כשלושה שבועות, בעיצומו של הסכסוך המדובר מול אמו - אז שלח לה זר פרחים לכבוד יום הולדתה, כי "אמא יש רק אחת". כעת, התמונה שלו מופנית לאישה האחרת של חייו רוזנבלום, שעושה לו נעים בחודשים האחרונים כגברת המיוחדת בלבו.

 

Happy Birthday Bro @itayshechter ♠️⭐️#יאללהביתר

A photo posted by Duduaharon Dudu84aharon (@duduaharon) on



מתברר שהזמר בילה אתמול במסיבה של חברו הכדורגלן של בית"ר ירושלים, איתי שכטר, אבל החליט שלא רק להביא איתו את מיס רוזנבלום, אלא גם לפרסם תיעוד של האירוע המרגש. חשבתם שכל העיסוק התקשורתי, השחור שערכה ציפורה, ההתייעצות עם הרב, הפטפוטים עם מנהלו לשעבר, הסערה ברשת וכל מה שקרה מסביב (כאילו זה לא מספיק), יפלגו בין דודו לשיר? אז זהו, שלא. 


ממש כמו שדודו אהרון שר, "הלילה מחייך כשאת איתי, כתוב לי על המצח שאני מאוהב בך בטירוף". בקרוב נראה גם תמונה של מאמא אהרון ורוזנבלום?

 

A photo posted by Tal Hermon (@tal.hermon) on




ובכן, האם יהיה שידור חוזר לתמונה הזאת? דודו אהרון, ציפורה ושיר רוזנבלום (צילום: ארן חן)