טוב, אז קעקוע בת הים עם הכנפיים ומסגרת הציפורים הפרחונית, כולל סירת מפרש ביום מעונן, שנחרט על גבו של אחד האנשים המפורסמים ביותר בתעשיית הבידור - פשוט מטורף. העובדה שמדובר בקעקוע החדש שמוקם על העורף של מי שנמנה על הגברים הלוהטים ביותר בעולם (הוא אפילו קיבל תואר רשמי), או שמדובר בעבודת אמנות שארכה לא פחות משישה חודשי עבודה איטית, מרשימה לא פחות.
 
נו, מזהים? כי לא, הקעקוע החדש הוא לא עבודה של "אליאב טאטו" ולא נעשתה עבור אחד החברים בביצת הבידור הישראלית, אלא בבחור אינטרנשיונל, שהוא סולן של אחת הלהקות האהובות בעולם. עוד רמז: מדובר בבחור נשוי לצעירה לוהטת לא פחות. הוא שופט בריאליטי כשרונות אמריקני אהוב. הלהיטים שלו כבשו את העולם, בעיקר בזכות קולו הענוג. 

 

A photo posted by Adam Levine (@adamlevine) on



נו... מדובר ב... סולן להקת מארון 5 - אדם לוין!


בתום חצי שנה של עבודת דיו מדוייקת, המוזיקאי בן ה-36, השלים את אחד הקעקועים הגדולים והמדוברים ביותר בעולם בימים האחרונים. לוין, השוויץ בבת הים שמעטרת את גבו בשבועות החולפים, כשפרסם תמונה מרגשת לצדה אדם כתב "עשייה של שישה חודשים. תודה למקעקע שפשוט הדהים אותי עם זה! וו-הו!". מרוגש, הא רוקסטאר?

 

A photo posted by Adam Levine (@adamlevine) on




גם אשתו של לוין, בהאת'י פרינסלו, פרגנה לבעלה החתיך בתמונה של הקעקוע השלם, אחרי שהעניק לפני כשלושה חודשים הצצה לתהליך החריטה של הציור הכל כך מפורט על גבו. ככה זה עם לוין, ממש כמו במוזיקה או על כיסא המנטור של "דה ווייס", אם זה לא מושלם כמוהו אין טעם לחשוף את זה בפני העולם.

לא מדובר בקעקוע הראשון של סולן מארון 5 - שבשנים האחרונות התחדש בשלל קעקועים על הזרועות שלו, על כתפיו ועל החזה שלו. טוב, זו כבר התמכרות בסגנון ביבר, נכון?

אם תהיתם, ככה אדם לוין נראים ללא הבגדים:


וככה הוא נראה בהופעה. אדם לוין (גטי)