שפשפו את העיניים. עכשיו בחנו את התמונות הבאת, שפשפו שוב. ושוב. זה לא יעזור - למרות שאתם כנראה בטוחים ב-99% שאתם בוחנים את לאונרדו דיקפריו, או לפחות גרסה צעירה יותר של השחקן ההוליוודי שהוא אחד הכוכבים הענקיים בעולם בתמונות שלא נחשפו עד כה, לא מדובר בליאו. אפילו לא באחיו הצעיר או קרוב משפחה רחוק. מדובר דוגמן צעיר, שנראה בדיוק, אבל בדיוק כמו ההוא מהטיטאניק!


אז מתברר שדוגמן בן 21 בשם קונרד אנרוד, שבכלל נולד בשוודיה ונחשף לפני כמה חודשים -  כשהעולם גילה באמצעות אינסטגרם שלאקס המפורסם של בר רפאלי יש דופלגנגר צעיר שנראה ממש כמותו - מככב בקמפיין אופנה ראשון עבורו, עבור מותג הפאשן של ראלף לורן. אה, ברור שלדיקפריו לא היה קשר לזה, הוא כוכב קולנוע רציני ולא דוגמן שובב.


המקור. לאונרדו דיקפריו בטקס פרסי גלובוס הזהב (גטי)


והחיקוי... קונרד אנרוד בקמפיין ל"ראלף לורן" (יח"צ)


למרות הדמיון המדהים (מדהים? יותר כמו בלתי אפשרי) בין אנרוד לדיקפריו (שמבוגר ממנו ב-20 שנים בדיוק), אין קשר בין ההוליוודי הצליח לדוגמן המתחיל, שהפך לכוכב אינסטגרם אחרי שנחשף ככפיל מושלם לשחקן המפורסם. אפשר להניח שלעומת משכותר העתק שדיקפריו היה דורש כדי לעמוד מול המצלמה, הכפיל שלו דרש פחות, נניח עשירית ממה שהמועמד לאוסקר היה מקבל עבור הצילומים.


היי, לפחות החיקוי הזול של דיקפריו הגיע לכותרות בכל רחבי העולם, לא?


זה לא ליאו דיקפריו (יח"צ)


גם זה לא החבר לשעבר של בר (יח"צ)


וגם זה לא. ממש. קונרד אנרוד מדגמן דיקפריו (יח"צ)