אם תהיתם מהן דעותיה הפוליטיות של אור סיונוב, אחת המשתתפות הבולטות בעונה השביעית של "האח הגדול" והנמסיס המדוברת של שי חי, הנה לכם התשובה. כלומר, התשובה נכון לקיץ של שנת 2014, אז כינתה את ראש הממשלה נתניהו "רוצח ילדים". די ברור מה היא חושבת עליו, לא?
 
אחרי שגיליתם כאן על חוסר החיבה להולכים על ארבע של מי שכונתה "מכשפה" בבית המצולם, צץ ברשת גם תיעוד של ויכוח פוליטי פומבי ונוקב שערכה הדיירת האינטיליגנטית, עם אחיה יהודה סיונוב, ברשת החברתית פייסבוק. התקופה היתה הקיץ המתוח של מבצע "צוק איתן", אז הביעה סיונוב את דעותיה על ראש הממשלה בהתנצחות שערכה מול אחיה, שהוא ככל הנראה ימני בדעותיו והצדיק את כניסת צה"ל לתוך רצועת עזה. 

סיונוב, תהתה מדוע כוחות הצבא הישראלי צריכים להיכנס לשטח הפלסטיני כשכתבה "למה? כי הייתה אזעקה בתל אביב? הרי היו אזעקות עד עכשיו בדרום, אז מה נשתנה? למה עכשיו יש לביבי לגיטימציה לרצוח ילדים ולא לפני שעה, שעתיים". על כך, שאחיה השיב "קוראים לזה מגן אנושי ומי שרוצח אותם זה החמאס ולא צה"ל". 

 


אור הדעתנית השיבה ש"כדי שלא אחשד בשנאת חיילים - לא רק ילדים בצד שלהם הוא רוצח, לדעתי גם דם ילדינו על ידיו, הכל כדי להישאר ביבי פאקינג מלך ישראל". בתגובה, אחיה יהודה כתב "כשביבי הסכים להפסקת אש כולם כינו אותו פחדן, גם הפעם מכנים אותו פחדן, אלא שאתם לא באמת חושבים שהוא חשב שיהיה שקט, עכשיו שוב יש לו לגיטימיות עולמית לפרק את החמאס וכל מי שעוזר לו בעזה, כולל ילדי המגן האנושי שלהם".  

"לגיטימיות עולמית? אתה לא תקבל לגיטימיות עולמית", השיבה לו אור סיונוב, "העולם שונא אותך ולא כי ליבו נשבר ממה שקורה לעם הפלסטיני אלא שמה שקורה לעם הפלסטיני זה תירוץ בשביל הרבה מאד גורמים בעולם להיות אנטישמיים וגם לצאת יפי נפש. בוא נוותר על הדמגוגיה שבהאשמת השמאל... אתה מכיר את העמדות שלי ומקווה שבאותה נשימה אני לא אויבת ישראל". מצד שני, הדגישה שהיא גם לא מחבבת את "מה שנקרא 'שמאל' בארץ".

משפחה שכזאת. אחיה של אור סיונוב מפרגן לה (צילום מסך)

הכל כאמור קרה לפני יותר משנה וחצי, כך שכעת אחיה הגאה של אור, כבר לא מתווכח איתה על פוליטיקה - אלא דווקא מריץ קמפיין להצביע בעדה, בעודה שוהה בבית "האח הגדול". לאחרונה, בן משפחתה האוהב פרסם בפייסבוק תמונה שבה הוא אוחז שלט ועליו הכיתוב הציני "אחותי מכשפה גאה", כולל הלבבות כמובן. כי אין כמו משפחה תומכת.