זה קרה מהר: אסתי לי פז שהודחה בסוף השבוע שעבר מהתחרות של "האח הגדול", כבר פגשה auc את מייקל אלרוי - הדייר שהודח שבוע לפניה מהבית המצולם והיה אחד האנשים שהכי התקרבה אליהם במהלך הזמן המשותף שלהם בריאליטי. זוכרים שהיא גילתה בראיון למעריב אונליין איך היא מעוניינת לפגוש את הטרנסג'נדר בלי מצלמות, אז זה (כמעט) עבד. כמעט.



המתמודד ברק אדרי - בזמן שאתה שוהה בבית הסגור (לפחות עד גמר העונה), יוצאי העונה השביעית של "האח הגדול" זכו לאיחוד מרגש, שאולי יכול להצית את הרומנטיקה בין השניים. למרות שאסתי לי מיהרה להכחיש את הקשר המיוחד שנרקם בינה לבין אלרוי, היא דווקא כן עשתה איתו פוזות למצלמה ואפילו פרסמה את התמונה ברשת, אחרי שהשניים הגיעו למסיבה שערך אמש (שלישי) איציק זוהר. אז ריכלתם יחד על שי חי וזה הכל? ממש לא.

 

אין ספק שלמדתי מהחוויה עוד משהו על אהבהמאחלת לכם להרגיש נאהבים ומאוהבים תמיד-זה מתוק מיין#אנחנו_לא_זוג:)

Posted by Esti Lee Paz on Wednesday, February 24, 2016

כאמור, את המפגש המכונן היא שיתפה ברשת, בתמונה יחד עם מייקי פלוס חברה אחרת שהודחה (עוד לפני שפז בכלל נכנסה לתחרות) - קוקו אביסדריס, לצד כיתוב שמבהיר כי היא מרגישה מאוהבת אך השניים הם ממש לא זוג. "אין ספק שלמדתי מהחוויה עוד משהו על אהבה", כתבה פז, "מאחלת לכם להרגיש נאהבים ומאוהבים תמיד. זה מתוק מיין". 


בתיוג לצד הכיתוב, אסתי לי הוסיפה "אנחנו לא זוג". אין כמו הכחשה מוחלטת כדי לגרום לכולם להאמין שאתם לא יחד. או שדווקא כן, הא?

לא, לא, לא. אסתי לי פז (צילום: ינאי יחיאל)


כן, כן, כן? מייקל אלרוי (צילום: ינאי יחיאל)