הפצצה שהטילה בקי גריפין ביום חמישי שעבר, כשטענה שאייל ברקוביץ' הטריד אותה אי שם בראשית המילניום בזמן ששימשה כשדרנית קווים, הסעירה את הברנז'ה. כך כתב, למשל, צלם הפפראצי בדימוס, יגל בר קמא, בפייסבוק: “בקי גריפין היקרה, אולי השעה הייתה באמת לא לעניין, אבל את לא יכולה להטיל כזאת פצצה ולצפות מעיתונאים שבסך הכל מבקשים לראיין אותך ולתת לך במה שלא לעשות את עבודתם. מה ציפית שיקרה? את הרי יודעת בדיוק כיצד העסק הזה עובד".



גריפין השיבה: “אתה ניסית לסחוט אותי פעם, אז עדיף שלא תדבר על עבודה עיתונאית. המממ אולי בגלל זה אתה דוגווקר היום".

בר קמא מיהר להגיב: “הופה, ממשיכה עם האשמות שווא. יפה לך באמת. גם כאן לא הלכת להתלונן כי אף אחד לא יאמין לך". והייתה לו עוד עקיצונת: “אם את ממש רוצה לעשות קאמבק, אז אולי תשאלי את צביקה פיק איך עושים את זה".

זה כבר הפוסט המקורי של בקי גריפין, נגד ברקוביץ' (צילום מסך)

כמובן שזה לא נגמר כאן. גריפין לא הרפתה: “דוגווקר יגל בר-קמא אני מציעה לך להיזהר ולעוף מהפייסבוק שלי. מהר. אתה נאלצת לסחוט מפורסמים כדי לנסות לקבל תמונות פפראצי, תוך כדי הודאה בכך שאתה יודע שאין אייטם ספציפי, אבל אם לא אלך לים ואתאם איתך... תפרסם בכל זאת ידיעה שקרית. צר לי שתמיד חלמת להיות מפורסם, והכי קרוב שלך זה להיות עבריין כלפי סלבס ולתקוף אותם בפייסבוק שלהם. מזל טוב. קפצת לבקר אותי, חשפת את עצמך".

בר קמא, על איזו סחיטה מדובר?
"קודם כל מי שמכיר אותי יודע שאני צלם הפפראצי היחידי שמתנגד לתיאום צילומים עם סלבריטאים, מה שנקרא פפראצי מתואם. מעטות הפעמים שבהן תיאמתי צילומים עם ידוען. לגבי בקי גריפין, כשהיא עוד הייתה רלוונטית לפני הרבה שנים היא רצתה שאפרגן לה בעיתון 'לאשה', שבו צילמתי למדור רכילות, והצעתי לה שאם כבר לביים תמונות אז עדיף בים ולא בבית קפה או סתם ברחוב, שאז הסיכוי שייכנסו לעיתון הוא אפסי. אולי לזה היא מתכוונת, אבל כמובן שאין שחר להאשמות שלה שגובלות בהוצאת דיבה ולשון הרע. מעולם לא סחטתי ידוען בעבור הבטחה לתמונה בעיתון ומעולם לא התחייבתי על תמונה שתיכנס כי זה לא היה נתון להחלטתי. בכל מקרה אני מאחל לגברת גריפין חיים טובים ומספקים כמה שיותר רחוק מכאן".

גריפין סירבה להתייחס לידיעה
ואמרה ש"הפוסט מדבר בעד עצמו".