בזמן שאיתן חייא, מי שכונה בעבר “ראש המאפיה הישראלית בניו יורק", והורשע בהלבנת הון ובסחיטה באיומים של חייבים שלהם הלווה כספים בריבית גבוהה במיוחד, בנו אייל הרים מסוקים, לא פחות, מעל בית “האח הגדול" בנווה אילן, כדי לעודד את המתמודד שי חי.



בן יקר לו. וגם שי חי? איתן חייא (צילום: מוטי קמחי)

 
> עדכון מערבות גבעת שמואל הרחוקה: מלחמת חורמה בשבט אלפרון על חלוקת שלל הירושה שהותיר האח מוסא, שנפטר לפני כשלושה חודשים. ילדיו רוזי וראובן דורשים מאשתו השנייה של מוסא המנוח חצי מהבית שבו הם גדלו בגבעת שמואל. אלא שבבית מתגוררים האלמנה התאילנדית נייה וילדיה, שמסרבים לצאת מהבית וזוכים לגיבוי מצד אחיו של המנוח, ומסרבים לממש את הירושה כדי שמשפחתו הנוספת תוכל להמשיך לחיות בבית כמו שהיה עד מותו. כאשר רוזי וראובן ביקשו לממש את הירושה, התפתח ויכוח, ובעקבות זאת נזקקו השניים לאשפוז בבית חולים, תחת אבטחה כבדה של שוטרי מרחב דן. מנגד, חלק מהאחים אלפרון זומנו לחקירה משטרתית ושוחררו בסופה.


רוזי, זו ליאורה. מה שלומך?
(ניתוק).

ראובן?
“מי את?".

אני מחפשת את ראובן אלפרון.
“למה את צריכה אותו?".

משהו אישי.
“זה לא ראובן. ביי".

נציג האחים של מוסא, זלמן. מה שלומך?
“מה שלומך את? לאן נעלמת?".

לא נעלמתי, אני חיה וקיימת. איך אתם? הבנתי שיש סכסוך בין הילדים של מוסא, רוזי וראובן, עם אשתו השנייה התאילנדית, ילדיה ואתם.
“שום דבר. הכל בסדר".

זלמן, אל תערבב אותי. אתה יודע שיש סיפור.
“מאמי'לה, אני לא רוצה לדבר על זה".

ממשטרת ישראל נמסר כי מטעמי צנעת הפרט הם אינם יכולים להתייחס לפרטים.
 


תופעה מזמרת. אהובה אלפרון (צילום: אביב חופי)

> מי שפחות מתערבת בסכסוך הירושה - משיקולים אמנותיים - היא אהובה אלפרון, שמתכוונת להיכנס לאולפן הקלטות כדי להקליט את השיר הישן של איתן מסורי “אלוהים נתן לך במתנה". והיא גם מתכוונת לשיר אותו בהרצאה שכל הכנסותיה יועברו לנשים בסיכון.