מאז ההיסטריה סביב אלטון ג'ון שנחת בישראל אי שם בשנת 1993, נרדף על ידי ההמון הפרובינציאלי וברח חזרה עוד בטרם עלה על הבמה בארץ הקודש, לא נרשמה היסטריה כזאת: שילוב של בר רפאלי, בירת הנגב ובטן הריון מסקרנת, גרמו לאלפי סקרנים להגיע לקניון המקומי ולהדהים אפילו את הטופ מודל. בסדר, היא רגילה למבטים סקרנים כשהיא מבלה במקום הומה אדם, או לבקשה לחתימה, או צילום סלפי משותף, או אלף, אבל כזו התנפלות? שוקינג.


הייתכן שרבבות ציפו לראות את זיו פניה של הדוגמנית הישראלית, שהשתתפה במסיבת פתיחה חגיגית של חנות האופנה "אורבניקה" שבקניון עזריאלי הנגב בבאר שבע, או שמא דווקא את כוכבי קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע/ מגיש החדשות דני קושמרו, שרגשו את כולם כשהגיעו אף הם לאירוע? כנראה שלא כמו את הבטן המפורסמת ביותר בין קריית שמונה לאילת.


רגע, כמה אנשים יש כאן? בר רפאלי (צילום: רפי דלויה)


להמונים, רפאלי היא אימפריה...


"אבל על הבמה? אני היסטריה!"


טוב, תראו את רפאלי ההריונית שלפתע השוויצה בכרס שצצה מתחת לבגדים החורפיים, שכנראה גרמה לכולם לרצות לבחון איך נראית בר כשהיא במהלך התקופה הקסומה בחייה. מזל שמאמא ציפי רפאלי וסוללה של כמה מאבטחים ליוו אותה וגוננו עליה בשמחה וששון מפני התנפלות המונית, אחרת אולי היתה נמנעת מלצאת מהבית במהלך החודשים הקרובים. בכל זאת, מדובר בגברת שנושאת ברחמה יורשת!



מלווה צמודה. האמא ציפי רפאלי


נראה כאילו נקלע לאזור במקרה. דני קושמרו