את האמת? לא נראה שלצופי העונה השביעית של "האח הגדול" נמאס לראות את ארבל קינן הקופצנית מככבת על מסך של התכנית. הדוגמנית זכתה לקולות הצופים התומכים במשך הדחה אחרי הדחה, באופן שהפתיעה אפילו את פצצת האנרגיה, שנכנסה לבית המצולם במדינה יחד עם תניה שבועות ספורים אחרי תחילת העונה.

עם זאת ולצחוק הגורל, היא יצאה אמש (שבת) מהתחרות אחרי שנאלצה לפרוש בשל פציעה חמורה שממנה סבלה במהלך סוף השבוע, ברגלה (ואפילו לא בגלל שעשתה עמידת ידיים או גלגלון). כעת, הדוגמנית הצעירה, שנראה שהסתדרה ממש עם כל המתחרים בבית, מספרת למעריב אונליין על החלום שלה לזכות בתחרות - שנגוז. "אם לא הפציעה אני חושבת שהייתי נשארת עד הגמר", היא קובעת, "שרדתי הדחה אחרי הדחה, רבות ולא פשוטות. הרגשתי שאני מתברגת כדיירת חזקה של העונה והייתי שמחה לו הייתה ניתנת לי האפשרות להילחם בהוגנות על מקומי - ולהרוויח ביושר את הדירה".    


ארבל קינן, בתמונת דוגמנו מהתקופה שלפני "האח הגדול" (צילום: אריאל בלק)

לדבריה של קינן בת ה-22, שנמצאת בתחילתה של קריירת דוגמנית בארץ ובתקווה להפוך לכוכבת מסלול עולמית (כלומר, אחרי שתירפא מהבעיה ברגלה הפצועה), היא לא שיחקה כשבילתה בית קירות בית "האח הגדול". "הבאתי את עצמי ואת האישיות שלי באופן אותנטי אל הבית, ועל כן האמת שלי ומה שראיתם על המסך הם כאחד", היא מסבירה.

עכשיו כשאת כבר לא שם, את מי את רוצה לראות מודח מהתחרות?
"הבאה שהייתי מעוניינת שתצא מהבית היא רינת, בעיניי היא סכסכנית. כל הזמן היא מלכלכת על שי חי, היא מגלה, "רינת אומרת שהיא רוצה לחזור הביתה, כל יום ממש. הדלת פתוחה והיא מוזמנת לצאת".

מה תעשי בימים הראשונים מחוץ לריאליטי. הניתוח שאת צפויה לעבור ישתק אותך?
"בטוח שאתאמן על קביים ואעשה כפיפות בטן על שולחן הניתוחים... הבעיה שהרופא מרדים מתקשה להשתיק אותי".

ואחרי ההחלמה, בבריאות מלאה, קמפיין חדש או אנונימיות - מה את חושבת?
"את זה צריך לשאול את הסוכנת שלי, אלינור שחר", היא מודה בחיוך.