שברון לב, ידידות לנצח או רומנטיקה שלא היתה? בר רפאלי יכולה לספר לתקשורת עד מחר שהיא בכלל לא חושבת על האקס ההוליוודי המיתולוגי שלה, לאונרדו דיקפריו, כי רק מדורי הבידור הקטנוניים עוסקים בקשר הזוגי הממושך - שהוא הכי היסטוריה עבורה. אבל היי, מתברר שיש אדם שמראוד קרוב אליה, בשר מבשרה, שחושב אף הוא על השחקן ההוליוודי שזכה אמש (ראשון) בתואר החשוב ביותר בקריירה שלו.
 
אז בשבוע שעבר, כשמיס רפאלי ההריונית הגיעה לפתיחת סניף רשת אופנה בבאר שבע, הצהירה כי לא תסמס לדקפריו איחולים לבביים אם יזכה בפסלון האוסקר, ושהאדם שפעם היה מרכזי מאוד בחייה כלל לא מעסיק אותה. אבל נראה כי יש מי שכן חושב עליו שוב ושוב: רפי רפאלי, אביה של הדוגמנית ההריונית, שכנראה מבקש לשמור על יחסים טובים עם הכוכב הבינלאומי. 

 

Crossing my fingers for you to win tonight . Nobody deserve this more than you! I love you my brother.

A photo posted by Rafi Refaeli (@rafirefaeli) on



רגע לפני שידור טקס האוסקר הלילה (שעון ישראל), פרסם רפאלי האב ברשת תמונה משותפת שלו לצד השחקן ההוליוודי, מהימים הטובים ההם. לצד התמונה באינסטגרם, כתב "מחזיק אצבעות לניצחון שלך הערב. לאף אחד לא מגיע את זה יותר ממך. אוהב אותך, אח שלי". כמה זה מרגש, הא בר?


זאת לא הפעם הראשונה שבה רפאלי הבוגר מביע תמיכה ומשתף את עוקביו ברגשות החמים שלו כלפיי אקס של בתו - שבשלב מסוים אף היה עשוי להיות חתנו (עדי עזרא, אתה זכית, תירגע). לפני כחודש וחצי, רפי רפאלי פרסם באינסטגרם תמונה משותפת שלו עם דיקפריו, בעקבות זכייתו בפרס השחקן הטוב ביותר בטקס גלובוס הזהב, בצירוף הכיתוב "ברכות חבר יקר, אני גאה בך". רגע, אז הברבור לא חושבת על האקס שלה, אבל משפחתה? כן.  

 

Congratulations buddy !!!! I am proud of you !!!

A photo posted by Rafi Refaeli (@rafirefaeli) on




מרוצה מעצמו. לאונרדו דיקפריו עם פסלון האוסקר שלו (גטי)

 

הנסיכה שלי..

A photo posted by Rafi Refaeli (@rafirefaeli) on