דנה דבורין מחלימה, תודה לאל: כפי שפורסם לראשונה במעריב אונליין, בתחילת החודש שעבר חשפה כוכבת הילדים במיל' והשחקנית בהווה, כי באותם הימים עברה ניתוח להסרת שני גושים חשודים מגופה והיא מחלימה מההליך הרפואי בחזה שלה. כעת, שבועות ספורים אחר כך, דבורין בת ה-41 כבר חוזרת לשגרה ומבלה עם חברות תחת השמש.


הבלונדינית, נתפסה על ידי צלם הפפראצי כשהיא נהנית מכוס קפה פלוס שיחה ערה במרכז תל אביב - כולל צילומי סלפי עם מעריצים וכמה רגעים של פטפטת, שנראית כמו עוד פעילות שגרתית של אמנית תל אביבית. עם זאת, כשנשאלה על ידי הפפראצי איך היא מרגישה, הסבירה שהיא לא מעוניינת לדבר כרגע". אחרי מעט התעקשות, דבורין הסבירה שהיא "בסדר, תודה. אני במצב נהדר, תודה רבה".

יאללה, מקרנה. דנה דבורין בבית הקפה (צילום: ניר פקין)


חולה על דאבל סויה לאטה


אצלה? הכל בסדר. דבוריו עסוקה


"ואז אמרתי לו שאני היחידה שלובשת חלוק בבית הזה!"

אם שכחתם, השחקנית שהיא אמא לשתי בנות, פרסמה בחודש פברואר תמונה שלה שוכבת על מטת בית חולים. לצדה כתבה כי "אצלי הוציאו והכל נקי, אבל חשוב שתבדקו את עצמכן בזמן!". עוד הוסיפה ש"החלטתי לחשוף את עצמי גם כשכואב למען העלאת המודעות ולא רק שתעשו לי 'לייק כי אני מוכשרת'. אז מתאוששת וחוזרת מיד לאנרגיות הידועות שלי!". עכשיו, כשרואים את דבורין מבלה בשמש, אין סיבה לדאגה. רק בריאות, דנה.



סלפי עם מעריץ? יס!


"אם לא יצא משהו אפשר לנסות פוזה אחרת".


אז, דנה דבורין עלתה על צלם הפפראצי


"מעניינת? אני?!". דנה דבורין