האם רוסלנה רודינה היא זו שתזכה באהדת הקהל כמתחרה האהובה ביותר ב"הישרדות" וגם בפרס הראשון של מיליון שקלים? כי יש כאלה שיסייעו לה לקבל את התואר שבו היא כל כך חושקת בכל דרך אפשרית. נניח, חברים של אוהב לבה ואבא של בנה, יאן, הלא הוא הזמיר אייל גולן.



זוכרים שרודינה התגאתה בכך שאף אחד כבר אל מדבר איתה על בן הזוג המזמר שלה, מאז הופיעה על המסך בביקיני והנלחמה כל הדרך לגמר הריאליטי על האי הבודד? אז רגע לפני הגמר החגיגי שישודר הערב (שלישי), רודינה זוכה לא רק לפרגון ממי ששר "על מלכת היופי שלי", אלא גם מחבר מפורסם אחר שלו!

 

A photo posted by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on



גולן, פרסם אתמול באינסטגרם תמונה של מיס רודינה כשהיא מחייכת על המסך מאחד הפרקים של הריאליטי, שבו הוא מפציר ממעריציו להצביע עבורה, לצד הכיתוב "נכון יפה שלי. את ורק את השורדת האהובה של העונה". כמה מרגש זה? לפחות כמו פסלון החסינות החשוף של עומרי כוכבי!
 

אבל רגע, זה לא הכל, כי רגע אחרי מפגן התמיכה של גולן, גם חברם הטוב של בני הזוג, הזמיר משה פרץ, החליט שעם כל הכבוד לטילטיל או טיטי, רודינה צריכה להיות הזוכה. לכן, פרסם גם הוא ברשת תמונה של רוסלנה, לצד הכיתוב "הגמר הגדול של הישרדות, ורוסלנה יכולה להיות חביבת הקהל אם תצביעו באפליקציה. אותי היא כבר הצליחה לשכנע שהיא לא רק חביבת הקהל אלא השורדת הטובה ביותר והכל בדרך מכובדת וטובה". יא וולי, כמה אהדה, רוס.