לירון רביבו, רגע לפני ש-15 דקות התהילה שלך אוזלות, אולי די להכחיש את הזוגיות ה"סודית" שלך? אז כבר קראתם שהשורדת במיל', שנלחמה על האי בתחמונים שונים ואז ניסתה לתעתע גם בתקשורת וסיפרה בכל מקום כמה היא רווקה שמחפשת את האחד -  מנהלת בשבועות האחרונים זוגיות עם איש חיי לילה בשם אליאב בן חמו. כעת, הנה תמונה משותפת של השניים בדייט טראשי משהו.



אבל זה לא הכל: אמש (שני), ממש ערב לפני גמר העונה שייערך היום, נצפתה רביבו כשהיא בולסת ג'אנק פוד, בלוקיישן מוכר בלב לבה של העיר תל אביב, לצדו של החבר. האווירה: הכי לא רומנטית. אם ידועני הביצה היו בוחרים לשבת במקום נידח מחוץ לעיר הגדולה או במושב פנימי במסעדה, רק כדי שלא יבלטו, אז רביבו והחבר בחרו לשבת ממש על אדן החלון של רשת המבורגרים - בתקווה שצלם מקצועי או מעריץ יזהה אותה. אז זהו, שזה כמעט שלא קרה.


לבריאות, כפרה. לירון רביבו והחבר זוללים


רביבו, שכנראה צמאה לתשומת לב מהקהל בתור שורדת בולטת, התאכזבה לגלות שבמשך דקות ארוכות אף מעריץ אלמוני לא ניגש אליה לקבל חתימה, צילום סלפי או סתם לזרוק מילה טובה על הביקיני שלה. ניגש? אף אחד בכלל לא זיהה אותה. רק תודות לגולש נאמן של מעריב אונליין, שבחן את רביבו כולל מבט כל כך מאוכזב על פניה מקרוב, היא זכתה לתיעוד שלה בולסת לצד הבויפרנד. "רק ידידים"? כן לירון, כאלה שטורפים בשר. ואחד את השנייה.



"רווקה". לירון רביבו (צילום: רפי דלויה)