אז מתברר שאחד הדברים שביצת הבידור המקומית הרוויחה מעונת "הישרדות" האחרונה, מלבד ה"תודה!" של טילטיל או העצמאות של רוסלנה - הוא הגברת לירון רביבו. נדמה שלמרות שהגברת רביבו צעירה בגיל, דווקא היא זו שתנצל את 15 דקות התהילה שלה כדי להישאר בסביבה קצת יותר, כולל תחמונים ופרצופים תמימים שייקחו אותה רחוק. רחוק מספיק כדי להתלטף עם דוגמן לוהט ומוכר בתעשיית האופנה המקומית.



אחרי שהופיעה בקמפיין של חברת אופנה גדולה, שמעסיקה גם את כוכב הנוער המדגמן עומר דרור - רביבו מבלה יחד עם הצעירון שוב, על סט צילומים של קמפיין חדש שבו נדרשו לדגמן חיבה עזה אחד לשנייה. השורדת במיל', לוהקה כפרסומת חדשה תחת הסיסמה "חווית צפייה שעוטפת אותך". כך שנתנה לדרור לעטוף אותה ואת הקימורים העסיסיים שלה. באהבה.


יפה לי לוק של תוכן שיווקי? לירון רביבו על הסט (יח"צ)


פאן! לירון רביבו ועומר דרור צמודים


הכי אפלטוני מצדם

זה בסדר, למרות המזמוזים, אין לגבר הנוכחי בחייה של רביבו מה לדאוג - עומר רוזן חינך אותה היטב לשגע את העולם, כך שרביבו ידעה לדגמן פאן, כשהגיעה יחד עם דרור לסט צילומי פרסומת עבור הטלוויזיות הקעורות החדשות של סמסונג. 


אם תהיתם, מטרת הקמפיין (שבו משתתף גם השף ישראל אהרוני) היא לעודד את הקהל לעטוף את רביבו - כך שאם תשתתפו במבצע של חברת האלקטרוניקה, אולי תוכלו לחבק את כוכבת הריאליטי בעצמכם כפי שעשה דרור. לא, לא בביקיני אלא בלבוש מלא. שובבים.


"בואנ'ה, הילדה הזאת בלבלה אותי". עומר דרור


מרוגש ממשהו? עומר דרור על סט צילומי הפרסומת


"רגע, אני צריכה לחבק גם אותך?"


"יאללה, בוא". לירון רביבו מחלקת חום ואהבה