אז מתברר שעולם הזוהר, על פי כדורגלן העבר איציק זוהר, לא כזה זוהר. לקום מוקדם בבוקר, להגיע לסט צילומים של חברת אופנה ששכרה את שירותיך כדוגמן/ יוצא ריאליטי/ וומנייזר/ סוג של סלב, לא לרצות להוריד את החולצה מול עדשת המצלמה. רגע, רגע, מה? כן, זה קרה.



כשהוא בגיל 46, זוהר עדיין מתחזק גזרה חטובה וספייס שמקסים את הבנות - כך שרגע אחרי שנפרד מהתכנית היומית שאותה הנחה בערוץ המוזיקה, חזר הכדורגלן בדימוס לחייו הפחות זוהרים, לא לפני שסימן "וי" נוסף כדוגמן בקמפיין אופנה לרשת "ML", שמפורסמת בכך שהיא מייצרת פאשן במידות עבור אנשים אמיתיים (כלומר, במידות גדולות). כן, איציק הוא בעל מידות מחוטבות ממוצעות בהחלט. 


לא, נו, מה לפתוח עכשיו. איציק זוהר על הסט (צילום: אביב חופי)


"נו, תן משהו, בונקר"


"חי, חה, ב'האח הגדול' הראת יותר!"


נו טוב, נסתפק בזה. הטורסו של זוהר 

אולי זאת הסיבה שבגללה היה נבוך כשהצלמים בקשו ממנו לספק כמה רגעים לוהטים מאחורי הקלעים - במהלך יום הצילום שעבורו שלשל לכיסו 100 אלף שקלים (!). או שזה בגלל שגילה שהפרזנטורים הקודמים של המותג, קיבלו 20 עד 40 אלף שקלים יותר. 


בכל מקרה כשזוהר כבר חשף טפח, הוכיח שלמרות גילו המתקדם הוא עדיין שומר על גזרה לוהטת שכוללת חזה שרירי, מגולח למשעי ושזוף במידה (אחרי שעות של צלייה תחת מכונת השיזוף). בסביבות חג פסח הקרוב, יוכל להרשים עם השיזוף שלו גם את האירופאים, אז ייקח את ילדיו לחופשה משפחתית. ומה לגבי גברת חדשה בחייו, יש מתנדבות?


"אל תיבהלי, אבל אני צריך לדגמן איתך חושניות"


הכי וומנייזר. איציק זוהר