החבר החדש ב"כנופיית שי חי" במסגרת העונה השביעית של "האח הגדול", איציק כרסנטי, עורר שערורייה על המסך בתכניות האחרונות של הריאליטי. קודם, הוא כונה "שוביניסט" בגלל אמירות שנויות במחלוקת על נשים, אחר כך התווכח עם דיירים שונים על רקע מחלוקת שלהם עם הדייר המדובר ביותר בבית הסגור (שי חי, כמובן). עם זאת כעת, אשתו לשעבר, שתומכת בו - מספרת בראיון מיוחד למעריב אונליין על כרסנטי האמיתי.


לימור כרסנטי, היתה אשתו הראשונה של מעצב השיער מחיפה במשך תשע שנים. למרות שהשניים נישאו בגיל 22 ונפרדו לפני עשור וחצי - כשהיו בני 30, היא תומכת בו עד היום ואף מארגנת קמפיין תמיכה למענו. ללימור ואיציק ילד משותף, דייוויד כרסנטי בן ה-18, שצפוי להתגייס בעוד כשבוע, כך שבמידה שאיציק ישרוד גם השבוע את ההדחה, לא יילווה את בנו ללשכת הגיוס. 

"היחסים שלנו ידעו עליות ומורדות במשך השנים, לא הכל נח על זרי הדפנה", משחזרת כרסטני, "בעיקר בשנתיים האחרונות, הבנו שאפשר גם אחרת ואפשר להישאר חברים טובים. לעשות חגים ביחד, לא צריך לסיים ברע", הסבירה. "איציק הוא אבא מלטף, אוהב, דואג. סוג של 'אמא פולניה', כלום לא עובר לידו. הבן שלנו דיוויד קצת נבוך מכל הסיטואציה של אבא בבית 'האח הגדול'. הוא קורא טוקבקים והם אכזריים, לא אנושיים", היא מספרת, "אנשים שוכחים שמדובר ב'פאקינג שיט' של משחק וכותבים דברים נוראיים. אבל בגדול דיוויד גאה בו מאוד. הוא אמור להתגייס לחיל האוויר, אנחנו סקרנים לדעת האם איציק יגיע לגיוס או לא. מקווים שיישאר בבית".

"מוזר לקרוא לו שוביניסט". איציק כרסנטי (צילום: ינאי יחיאל)

כרסנטי, עיתונאית בעברה ובעלת משרד יח"צ ומדיה חברתית כיום, מנהלת את התנהלותו של איציק ברשתות החברתיות בשעה שהוא משתתף בריאליטי. "אני מנהלת לו את כל העמודים, את דף המעריצים. חברתי לגם 'צבא המעריצים של שי חי', שתומכים באיציק עד לגמר, לצדו של שי חי... אני לא רוצה לנגוס בהצבעות של שי, אבל הם עוזרים לי להריץ את איציק עד סוף העונה", היא מגלה. "אני בטוחה שאיציק ייעשה את הבלתי ייאמן ויהיה דייר 'חדש' שיצליח להגיע לחמישיית הגמר, גם בעזרתי, אני קורעת את התחת בשביל להריץ אותו".

מה דעתך על כל האמירות השוביניסטיות של איציק בבית, חווית אותן גם על בשרך?
"מוזר לדבר עליו כשובינסט, כי הוא כל היום מתעסק בטיפוח נשים, גורם להן להראות יותר יפות", היא מסבירה למעריב אונליין. "צריך לקחת דברים בפרופורציה, זאת תוכנית ריאליטי ולא תמיד אומרים דברים שמתכוונים אליהם. זה לא איציק בחיים האמיתיים, זה לא האופי שלו. איציק מאוד מתקדם, נאור ומאמין בשוויון".

אז איך את מסבירה את זה שכינה את אור סיונוב "מכוערת"? 
"יכול להיות שההתנסחות הזאת הייתה קצת בוטה. באופייה ובהתנהגותה, אור מצטיירת כלא יפה. אני לא שופטת על פי מראה העיניים, היא פשוט מראה צדדים לא יפים של עצמה - עם החרם והעליהום שהיא עושה בבית. אני ממש לא מאוהדיה".



בתכניות האחרונות ששודרו, אמרו כמה ממשתתפי התחרות שכרסנטי התחבר לשי חי במסגרת אסטרטגיה, שתסייע לו להגיע עד לגמר העונה. עם זאת, אשתו לשעבר טוענת כי הם טועים, כיוון ש"זאת ממש לא אסטרטגיה. עוד לפני שאיציק נכנס לבית היינו שנינו בעד שי חי, היו לנו שיחות עליו. ידעתי שהוא וחי יהיו חברים טובים, לא בגלל ששי חזק בקרב הקהל, אלא כי יש בינם המון קווי דמיון. אם באופי, במנטליות, בסגנון ובלבוש, רק שאיציק הרבה יותר בוגר. זה לגיטימי שהם יתחברו".

רגע, אז מה עוד לא יודעים על איציק?
"חשוב לי להבהיר שאיציק עושה מעשים נפלאים בחיי היום-יום. הוא מסתובב כל הזמן בבית 'האח הגדול' עם פאות, שהביא לא רק כדי לייפות את המשתתפות בסטייל של מגזין 'ווג', אלא בשביל להמחיש ולהסביר איך הוא דואג למחלקה בבית החולים רמב"ם, בה מאושפזות נשים שעוברות את המחלה הנוראית. נשים מגיעות למספרה שלו ותורמות שיער, הוא מכין פאות לנשים חולות".

עם יד על הלב, את מי את רוצה לראות בגמר העונה?
"לפי הסדר הבא: איציק, שי חי, שי מיקה, דודו ותני".