מתברר שכל העולם הוא מסלול תצוגות אופנה, כשאת דוגמנית על כמו נעמי קמפבל. הנה, היום (שלישי) הטופ מודל הגיעה לפגוש את הנשיא לשעבר שמעון פרס - במסגרת אירוע שכולו גירל פאוור - כשהיא צועדת בנחישות על עקבי הסטילטו שלה (גריל, היא יודעת לצעוד!), לפחות עד שהגיעה למגרש כדורגל מאולתר שהוקם במקום. ולקחה צעד אחורה.


קמפבל הבריטית שמבקרת עם אמה בארץ הקודש, בילתה במרכז פרס לשלום שביפו במסגרת אירוע "נשים מובילות שינוי", שבו הצדיעה (או פשוט לא הזעיפה פנים) יחד עם הנשיא התשיעי של מדינת ישראל, לנשים מקומיות שהוכיחו כמה תרמו לקהילה. אבל רגע אחרי שלב החיבוקים והנשיקות עם מיסטר פרזידנט (לשעבר), נעמי הבינה שעליה לעמוד בצד, תחת השמש, בזמן שחבורה של בנות ישראליות ופלסטיניות משחקות בכדור במרחק של בעיטה מהפנים המפורסמות שלה. הו, האימה!


אם אפשר בלי להזיע עליי. נעמי קמפבל יחד עם הנשיא לשעבר פרס (צילום: רפי דלויה)


נעמי, המבט שלך אומר הכל...


"אגלה לך סוד? תתרחקי מגברים!"


היא נהנית! כנראה! או שלא!

זה בסדר, בתום החלק הספורטיבי של האירוע קמפבל כנראה נשמה לרוחה (בלי חיוכים מיותרים), כך שהיא ופרס התיישבו לשיחה קצרה על גברים, נשים ומה שבינם. הוא אמר שאין עתיד בעולם שמפלה נשים (נכון), היא סיפרה כמה אמה הפרטית אמיצה שגידלה טופ מודל תוקפנית לפרקים לבדה (הצילו). 


אחרי שקמפבל זכתה לאות הוקרה על עשייתה למען קידום נשים ואסונות טבע ברחבי העולם, הדוגמנית אמרה למיסטר פרס: "אני מאמינה שברגע שבנאדם בורך, הוא צריך לעזור לאחרים. כל זאת למדתי ממנהיגים מוערכים כמוך וכמו נלסון מנדלה". מנדלה, פרס, קמפבל. ענווה.


נו, העולם הוא מסלול אחד ארוך. נעמי קמפבל


"שמעון, כבר לא מייצרים גברים כמוך"


גירל פאוור. פרס, קמפבל ונשים מובילות שינוי