לכל אחד יש את הסיפור המשפחתי שלו. יש כאלה שהתחתנו, כאלה שהתגרשו, התגבשו או למשל, הגיעו להשקות נוצצות יחד עם הילדים שלהם. הנה, תראו את השורד שזכה במיליון שקלים, טילטיל, שהביא איתו את כל מפחת אורפלי לפתיחה של חנות אופנתית חדשה. כי מי אמר שהוא צריך לצעוד לבד מול הפלאשים?


טילטיל, החליט שאם כבר בילה בהשקה מלאת אופנה בסוף השבוע - אז למה שלא יהפוך לפאשניסטה של ממש. לכן, הוזמן להעביר כמה רגעים של סטייל לצדן של יובל שרף, אנה ארונוב או אפרת גוש, בפתיחת החנות החדשה של דניאלה להבי, במתחם בזל שבצפון הישן של תל אביב. ברור שהוא הגיע, כולל אשתו והילדודס!


פאן להם. טילטיל והמשפחה (צילום: רפי דלויה)


אופנתיות? יובל שרף, עדי הימלבלוי אופרת גוש


איציק כרסנטי ויתר על הפן בשיער


אל האיוונט, שבו בילה טילטיל (שנראה כמו האורח התלוש ביותר בחבורה), מיהרו לא רק עדי הימלבלוי, מיכל שפירא, רונית יודקביץ' או אושיית האופנה קארן דונסקי, אלא גם מי שבילה עד לפני רגע בבית "האח הגדול", איציק כרסנטי - שפגש את הסטייליסטית איה מלמד חי, שהיא, נו, אשתו לשעבר של... שי חי. כן, מתברר שיוצא הריאליטי הטרי, מתחיל לנצל את 15 דקות התהילה שלו עד תום, כשבין פלאש אחד לשני באירוע ההשקה הראשון שלו, זכה לפגוש את מי שמכירה את שי טוב יותר מהרבה אנשים אחרים.


על פי עדי ראיה במקום, השניים ניהלו שיחה קולחת, כשהשם של האקס שלה נזרק לאוויר יותר מפעם אחת. גם קוקו אביסדריס, שעזבה את בית "האח הגדול" לפני שכרסנטי בילה בריאליטי, פטפטה איתו על המתמודדים. נו, הכי אופנתיים. 


פטפטת. כרסנטי עם קוקו


תמיד בסטייל. אנה ארונוב


צמד חמד. שרף וגוש


למה מאוכזבת? עדי הימלבלוי


פאשן, בייבי. קארן דונסקי