יש שיגידו שרק נשים מסוגלות להיות נועזות בבחירת הלבוש שלהם, אבל גברים? תנו להם חולצה קרועה ומכנסי ג'ינס דהויים - והם מסודרים. אז זהו, שאמש (שני), כמה מהבחורים השווים והשובבים ביותר בביצת הבידור המקומית, כמו יון תומרקין, עפר שכטר או מייקל לואיס, הוכיחו שהם לא יכולים בלי לפחות חליפה אחת איכותית בארון. במיוחד אם הם מקבלים בגדים שמותאמים להם אישית.



הגברברים, שקופצים בתקופה האחרונה מאירוע פאשן אחד לשני (הרי רק בבוקר, חלקם בילו בתצוגת אופנה מרגשת) - הגיעו לחייך וללחוץ ידיים בפתיחת החנות החדשה של מותג האופנה "Bamoss Square", שם מדדו אחר אחרי השני חליפות גברים מקולקציית הקיץ החדשה. ביציאה מהמקום, כולם אחזו שקיות ובהן בגדי המלך הממותגים החדשים שלהם, שמבירור קצר מתברר שעולים 2,000 שקלים חדשים, אם לא יותר. משתלם!

אפשר את זה יותר קצר באזור העקב? עפר שכטר (צילום: רפי דלויה)


הצבע יפה לו? שכטר


זוהר ליבה בוחן את הביגוד


וגומר את הערב מחויט!


בין אלה שבילו בחדרי המדידה, היו גם ישראל אטיאס המסוקס שהגיע עם החבר מאור זגורי, ישי גולן והפאשניסטה איתי תורג'מן, שפגש את זוהר ליבה שהגיע לאיוונט כשהוא פצוע וחבול, מכוסה בפלסטרים. הסיבה: השחקן, אשתו ושלושת ילדיהם עברו השבוע לבית פרטי במושב חרות, שבאזור השרון. ליבה החסון, היה אמון בעצמו על שיפוץ הבית ועבודות הנגרות - מה שגרר שריטות ופציעות משונות. הכי גבר-גבר, שלבוש טוב יותר בתום האירוע, כן?



זקוק למכנסיים חדשים בדחיפות. מייקל לואיס


יש לכם את זה בצבע מטאלי? ישי גולן


ישראל אטיאס מעדיף את האופנה שלו עם כוס יין


נשמה של ברבור. לואיס עם מאור זגורי


יון תומרקין וגולן מדסקסים טווח מחירים


הסטייליסטית ליאת אשורי מגיעה עם אקססורי... מיוחד!