בר רפאלי אולי מדוברת יותר, גל גדות מצליחה יותר ונועה תשבי מושכת בחוטים מאחורי הקלעים של הוליווד עבור כמה אנשים שנולדו בישראל - אבל מורן אטיאס? כשהיא צועדת על השטיח האדום, אנשים כנראה פותחים את הארנק. הנה, השבוע בילתה באירוע התרמה נוצץ שנערך בלוס אנג'לס, שבו נאספו לא פחות מ-16.5 מיליון דולר (!) שמסייעים למול של הבליסימה.
 
אטיאס הבוגרת הגיעה יחד עם אחותה הצעירה, שני אטיאס, לערב הגאלה השנתי של ארגון הקהילה הישראלית אמריקאית - IAC שנערך במלון בוורלי הילטון. השתיים, צעדו על השטיח האדום של אירוע הגאלה השנתי השמיני במספר, שהנחה השחקן והקומיקאי האווי מנדל, שבו ציינו את הישגי הקהילה הישראלית-אמריקנית במהלך השנה החולפת . כמה מרגש זה?!

מר מנחה. האווי מנדל (צילום: רני סיקולסקי)

 
בר פאלי, ללא ה-ר', בשמלה חגיגית במיוחד

מלבד אלה שפתחו את הארנק ותרמו דולר, או כמה אלפים שהצטברו להמון, אבל המון כסף לטובת המלחמה ב-BDS וחיזוק ההתארגנות של הקהילה הישראלית- אמריקנית ברחבי ארצות הברית, באירוע הנוצץ נרשמה נוכחות של כמה שמות ישראליים מוכרים שמבלים את זמנם גם בין אנשי תעשיית הבידור ההוליוודית. ראשונה, התייצבה במלוא הדרה מורן אטיאס. 


אחרי שהיא סיימה לחייך לאנשים הנכונים, כי היא דואגת לשלום אלה שנותרו בין גדרה לחדרה, אל האיוונט הגיעו גם בר פאלי שמתגוררת באל.איי. הבלונדינית, יכלה לבחון מקרוב את השחקן צחי הלוי או הזמרת שיר אורדו, שנהנו יחד עם מאות המשתתפים המכובדים באירוע ממופע של הזמיר עם הקול הצלול, דוד דאור. ציונות? זו לא מילה גסה. 


תשמור על העולם. דוד דאור מופיע