בעוד שכל ישראל עסוקה בתחפושות לפורים (המן הרשע או אלזה מ"לשבור את הקרח"?), יש כמה ברי מזל שמחפשים את האאוטפיט המקורי ביותר - שאיתו יפציעו מחר (חמישי) לאירוע החתונה של שביט ויזל. מלכת היופי במיל', תצעד מחר בשביל החופה שתחתיה תינשא לבחיר ליבה, אוהד בן נון, איש עסקים שהוא יוצא העונה הראשונה של "דה וויס". אבל עוד לפני, היתה תחנה אחת נוספת שעליה לעבור: טקס החינה המסורתי כמובן, כי אם יש סיבה למסיבה עד לא ידע - כל המרבה הרי זה משובח.

יריית הפתיחה לחגיגות של הדוגמנית הלוהטת, היתה מסיבת הרווקות הנחשקת שארגנו חברותיה הטובות, בהן לירז דרור ושלומית מלכה, שלקחו את הרווקה עד לאמסטרדם הקסומה. לאחר מכן, הגיעה גם טבילת המקווה הכשרה ורגע לפני השיא, אמש – החברות, בהן ירדן הראל ולירן כוהנר, עשו 'קולולוש' לכלה לעתיד, באירוע חינה מצומצם כמיטב מסורת עדות המזרח שנערך בלב תל אביב. שכלל תלבושות מסורתיות ואיך אפשר בלי, כתמי החינה חומים על הידיים.



אם כבר תחפושות לכבוד חג אזני ההמן, אחרי שלוש וחצי שנים של אהבה, ויזל את בן נון ימסדו מחר את אהבתם באולם אירועים שבעמק חפר. הסלבס שהוזמנו לאירוע, גילו שיאלצו לוותר על שמלות ערב נוצצות וחליפות מחויטות, לטובת תלבושות מבדחות לפורים, כמיטב המסורת. חתונה של תחפושות ומשתה מפנק כמו בימי אחשוורוש.
 

תוהים אם גם החתן והכלה יפתיעו בתחפושת, שתחליף את השמלה והחליפה? אתם יכולים להירגע, שביט כבר הספיקה לתעד את עצמה בוק תמונות מיוחד ורומנטי לכבוד אירוע החתונה, כשהיא לבושה בשמלת כלה צחורה, עם בעלה לעתיד לצדה. רומנטיקה, כן.