מאז ששי חי פרש מהתחרות בעונה השביעית של "האח הגדול", כנראה כבר הפנים שההזדמנות שלו לזכות בדירה חמקה מידיו, במיוחד לאור הסירוב שלו לקבל תרומה כספית מכמה מעריצים, שפתחו עבורו חשבון בנק (שכל ההכנסות בו יועברו לצדקה). הו, לא, את הפרס האמיתי שלו, הוא מרוויח מאהבתם של מעריציו או בשמם הקולקטיבי - "צבא האמת של שי חי", שמתכננים עבורו מסיבת גמר אלטרנטיבית, שתערך יומיים לפני גמר העונה בבית הריאליטי הסגור.


 

מסיבת ה"גמר" של מעריצי שי חי, תתרחש במועדון ה"ספרייה" שברחובות - ותהיה למעשה המפגש הראשון של שי חי עם מעריציו פנים מול פנים. כלומר, מעריצים שיהיו מוכנים לשלם לא פחות מ-100 שקלים עבור כרטיס כניסה. בין שלל המעריצים, ה"חיילים" יפגשו מקרוב גם את ארוסתו של חי - תניה גרבר, וכן את חבריהם מהבית הסגור איציק כרסנטי וארבל קינן (שכנראה קיבלו הנחת סלב).

נחשו מי מגיע לרחובות! איציק כרסנטי, ארבל קינן, שי חי ותניה גרבר (צילום גולשים)
נחשו מי מגיע לרחובות! איציק כרסנטי, ארבל קינן, שי חי ותניה גרבר (צילום גולשים)


הגרופים, שעברו מהמימד הווירטואלי לעולם האמיתי,  לא מסתפקים בערב גמר פרטי למתמודד הפייבוריט שלהם. נציגי ה"צבא" ניהלו מגעים עם הנהלת ערוץ 10, במטרה שהערוץ יצלם וישדר את המאורע בתחילת חודש אפריל, בדיוק באותו ערב בו משודר גמר "האח הגדול" בערוץ 2. בכך, היו כנראה פוגעים בנתוני הרייטינג של התוכנית. עם זאת, מתברר שבערוץ 10 מעדיפים להתרחק מהאש, כך שלצערם של המעריצים, הנהלת הערוץ סירבה להצעה בטענה כי אין להם עניין לקחת חלק במהומת הריאליטי וכי  הם לא מנהלים תחרות עם קשת, זכיינית ערוץ 2.

אבל המעריצים לא התבאסו רק על ערוץ 10. הלוקיישן שבו נערך האירוע יכול להכיל רק כ-1,500 אנשים, כאשר "צבא שי חי" מונה קרוב ל-7,000 בני אדם, מה שגרם לתסכול בקרב האוהדים הצמודים. אם לא די בכך, הכניסה למקום מוגבלת לגילאי 18 ומעלה, כך שבני הנוער החברים בקבוצה זעמו כי תמכו במאסטר חי לאורך כל העונה, אך עם זאת כעת לא תתאפשר להם כניסה למסיבה ולמפגש המרגש איתו. אולי זו הדרך של המארגנים לצמצם מוזמנים לקצת יותר מאלף?  

 

Best friends

A photo posted by Shai Hai Official שי חי (@shai_hai) on