עם כל מה שקורה בש"ס לאחרונה, ליאורה מצאה את עצמו תוהה בנוגע לשלומו של שלמה בניזרי, השר לשעבר. מסתבר שבימים אלה הוא מסיים את כתיבת ספרו בנושא האיסור החמור לעלות להר הבית.

בניזרי, מסתמנת חזרה לפוליטיקה?
“תסכימי איתי שצריך להיות מזוכיסט. בכל מקרה, אני בעניינים. מסייע לש"ס המקורית המון בתקשורת ובכל מה שצריכים".


זה באמת מזוכיזם.
“מדבר אחד אני לכאורה ‘מרוצה' - לאורך שנים ציירו את ש"ס כמפלגה המושחתת ביותר ומה לא אמרו. האמיני לי שאם תחברי את כל הכסף שהואשמו חברי ש"ס בלקיחתו, זה אפילו לא מעשר של הגברת קירשנבאום. בלי להמעיט מכל דבר. דין פרוטה כדין מאה".

ואתה מדבר על כך כמכה על חטא?
“יקירתי, מעולם לא הודיתי בדבר. אני טענתי וממשיך לטעון שתפרו לי תיק. בתחילה הכותרות זעקו על שוחד במיליונים, וזה הסתיים בכך שאותו עד מדינה שהיה תלמיד, חבר שלי שהלווה לי כסף לקניית שולחן ומזגן והלוואה קטנה שהחזרתי לו אותה, זה כל השוחד".

"דרך אגב, חלק גדול מהעדים אמרו במשפט שהשוטרים אמרו להם שהם אינם מעוניינים בהם, אלא רק בראשו של השר בניזרי, וזה מופיע בפרוטוקולים של
המשפט. ומתוך כ-30 נחקרים באזהרה, רק נגדי הוגש כתב אישום. זה נשמע לך נורמלי? ועוד הערה: עדי התביעה נגדי היו לדוגמה ראש עיריית קריית מלאכי מוטי מלכה שהואשם בעבירות מין, מוצי דהמן, ראש מועצת מגילות שנעצר בפרשת קירשנבאום ועד המדינה משה סלע, שמאז הגיע כבר מספר פעמים לבית המשפט".