>  משה פרץ הגיע בשישי שעבר עם משפחתה המורחבת של רעייתו ירדן, לכפר הנופש במושב רמות ליד הכנרת. פרץ עלה לתורה בבית הכנסת של המלון, אך סירב להפצרת המתפללים לפייט.



> אוהד חיטמן ובן זוגו רן הרוש, יהפכו בקרוב להורים לשני תינוקות, שבינתיים מתבשלים בבטן של אם פונדקאית בנפאל.



חיטמן, מזל טוב.

“זה נורא רגיש. אני מאשר לך את הידיעה ואנחנו בהריון. אנחנו לא יכולים לדעת אם זה תאומות או תאומים עד ללידה. אני אשמח שתטפלי בזה בעדינות".
 
מתי זה קורה?
“את המחזמר שלי אני יולד עוד חודשיים בתיאטרון חיפה ובעוד שלושה חודשים צפויה הלידה הזאת".
 
מתרגש?
“כן. תקופה יפה מאוד. אני ממעט לדבר על ההריון, אחרי זה לא תהיה לי בעיה לדבר על כל מה שרוצים".
 
>הסופרת מיכל שלו מתמודדת עם מציאות לא פשוטה בימים אלה: בן הזוג שלה, מארק פוגל, הצעיר ממנה בעשור, לקה בדום לב במהלך שירות מילואים וחייו ניצלו הודות לרופא הצבאי. 
 
שלו, מה שלומו?
“מאיפה את יודעת את הדברים האלה?"
 
אני יודעת הכל, זאת העבודה שלי.
“אני חייבת לשאול אותך, את מי זה מעניין?"
 
את מאוד מעניינת. היית נשואה לטייס, נערת זוהר בדימוס. סופרת מצליחה. 
“זה מאוד מפתיע אותי, אבל טוב, אני לא רוצה לספר יותר מדי".
 
מה קרה לו?
“הלב שלו במצב מצוין. זה לא דום לב כתוצאה מהתקף לב, לא מצאו למה זה קרה ונמשיך בבדיקות עד שנמצא את הסיבה. הלב שלו נראה לב של ספורטאי".
 
> יורם לוינשטיין, המורה הדגול ומנהל בית הספר למשחק שעל שמו, התאלמן בחמישי שעבר מרעייתו פועה, אישה רבת פעלים שתחזקה במשך שנים ארוכות מסעדה וגלריה ביפו. 
> בזמן שכולם עסוקים בחתונה הבדיונית של בר רפאלי, הסופר–מנג'ר ושופט “הכוכב הבא", אסף אטדגי, רוקם הצעת נישואים צנועה לבת הזוג, אורלי חג'ג'. 
 
חג'ג', זו ליאורה גולדנברג שטרן, ברכות.
“איזה שם משפחה ארוך יש לך".
 
בקרוב אצלך.
“נכון".
 
אתם כבר בעיצומן של ההכנות?
“וואללה. את לא באמת מצפה שאני אענה על דבר כזה. דברי עם אסף על זה".
 
אטדגי, מרגול תוזמן?
“אנחנו כרגע עוד לא סוגרים כלום. עוד לא הצעתי לה בכלל".
 
אז מתי?
“יש אהבה גדולה, אבל אנחנו עוד לא שם. כשנהיה אני אודיע לך".
 
> יורש העצר ג׳וליאן סיגלר, בנם של יובל סיגלר ואפרת גוש, החתים לראשונה את דרכונו בסטייל המתבקש: ביקור מלכותי בתאילנד, שכלל גם ארוחת ערב אצל הפרסומאי יורם באומן, שחגג 40 לאשתו מיקה בווילה שלהם בקוסמוי.
>  ביצת האופנה בהלם: עדה תומר אושרת סוגרת את דלתות בית האופנה האגדי שלה, “עדה", בכיכר המדינה, אחרי 35 שנות פעילות. במקום ייפתח בית האופנה החדש של המעצב יובל רביד.
 
עדה פרידה היסטורית?
“זה נכון".
 
איך זה קרה?
“הוא חיפש מקום, כתב בפייסבוק הודעה אם יש למישהו רעיון. שאל מה מציעים, ללכת לנווה צדק או למקום אחר. כתבתי לו בחזרה שאני סוגרת ואם זה מעניין אותו אז שיתקשר. חיברתי אותו עם בעל הבית והם סגרו. הוא משפץ עכשיו ואני חושבת שייפתח עוד שבועיים, משהו כזה".
 
איך את מרגישה?
“תראי, זה היה הבייבי שלי 35 שנים נהדרות ונפלאות, אבל כבר הרגשתי שזה הספיק לי ושמגיע לי ליהנות מהחופש. אני מאושרת ושמחה שהוא עושה את זה, הוא בחור מאוד נחמד ואני מאחלת לו הצלחה".