אחרי שיוכי ומאירי, וטילטיל ומזרחי נגעו בעולם הפרסום, גם החצי השני של אלכסה דול, רז זלצרמן, הולך בעקבות הצמודה שלו וקוטף קמפיין במסגרת חמש עשרה דקות התהילה שלו.

אחרי שאלכסה הוכיחה כי היא ראויה לשמש כפרנזטורית והצטלמה לקמפיין שמלות כלה, הצמוד לוקח את זה צעד אחד קדימה בקמפיין נחשק ונחשב. זלצרמן בן ה-29 נבחר לשמש פרנזטור גברי לרשת חנויות נעליים מוכרת ולצידו תככב הפרנזטורית החדשה, דר זוזובסקי, שנכנסת לנעליה של רותם סלע ששימשה מספר עונות פרזנטורית של המותג, וכעת היא נכנסה לנעליה של נועה תישבי, ששימשה מספר עונות פרזנטורית במיכל נגרין.

כן, קצת מסובך להכלה. אבל מה שחשוב זה המזומן  וזלצרמן ישלשל לכיסו סכום של עשרים אלף שקלים עבור הקמפיין החדש. אלכסה וודאי מרוצה.