> חמישי האחרון, הופעה חגיגית של אביב גפן והתעויוט, "שבורים על ה-90" בחסות "שבורים", מבית בייגל בייגל. התפקדו למתחם ה-VIP: שני פרידן, אביב ונופר אלוש, סיון קליין וזיו קורן, עופר שכטר, לירן דנינו, יוכי ומאירי, עידן אלתרמן, דניאלה פיק ושאר קבועי מועדון החינמים.
   
> המאפר יוסי ביטון השיק מרכז איפור חדש בקניון גבעתיים ועשה הומאז' לטקס האוסקר, עם שטיח אדום. הרגישו עם והלכו בלי: אוולין הגואל , לי לוי, פותנה ג'אבר. כוכבי "המירוץ למיליון" אלה אייבנדר עם הצמוד החדש סמיון, ו-וובה לזרוביץ, עם בת הזוג מרינה. 


> הטראסק, בוקר יום ראשון, גולברי חושפים בושם חדש פלוס קולקציה. מיקי בוגנים שסיים לאפר ולסדר את השיער של הדוגמניות מתפנה לסשן סלפי עם אלכסה דול שהייתה חייבת להצטלם לו. 
> איתמר זיידמן, הבעלים של רשת "שטיחי איתמר", החליט לפרגן לאושיית האופנה וכוכבת "מאסטר שף VIP" פנינה טורנה וקרא לסדרת השטיחים החדשה, שמוצגת בימים אלו בסניפי הרשת. 


הסטייל של עורך הדין פינברג.
 
> שלישי שעבר, מסעדת "רופ טופ" של מלון ממילא. ארוחה משותפת של שף המסעדה קובי בכר והשף מרסל ראבן ממונטה קרלו. בין האורחים: טוני בלייר ומשפחתו. 
> פפראצי מימי הסערה: העו"ד נחום פינברג בדרכו למשחק הטניס הקבוע, לבוש בתלבושת באאוטפיט אדום שכולל מכנסיים קצרים ומעל, מעיל ארוך. קלאס אלגנס.