הדוגמנית בדימוס והאמא הטרייה ג'ני צ'רוואני, רעייתו של איש הנדל"ן רוני מאנה, נבחרה לשמש פרזנטורית לרשת ההלבשה התחתונה ובגדי הים של אפרודיטה. מדובר בקמפיין להלבשה תחתונה ראשון אחרי שבע שנים של דממה.



צ'רוואני בת ה-31 כיכבה בעבר בלא מעט קמפיינים נחשקים, כבשה מסלולי תצוגות והצטלמה למיטב מעצבי האופנה בארץ ובחו"ל. מאז נישואיה למאנה שינתה מסלול, נעלמה מעולם הדוגמנות, הפכה לאישה של, פיתחה קריירה בעיצוב , ושימשה אימא במשרה מלאה לבתם המשותפת, בין היתר בבגלל מאנה, שסירב לחזרתה לאור הזרקורים.



השנים חלפו, לצ'רוואני נמאס, והיא החליטה לחזור להתפרנס מדוגמנות, ולעמוד בזכות עצמה.  אחרי מסע שכנועים, בעלה נעתר, והיא חזרה לעשות פוזות מול עדשת המצלמה. זה התחיל בהפקת הלבשה תחתונה בהשראת חמישים גוונים של אפור, שאחריה סיפרה צ'רוואני כי מאנה נזף בה ולא הרשה לה לחזור להצטלם יותר לעולם.  אחרי שהפעילה שוב את כל קסמיה בניסיון לשכנע את מאנה, בני הזוג קיבלו בהחלטה משותפת שג'ני תצטלם בבגדי ים צנועים ובעיקר שלמים ולא בהלבשה תחתונה סקסית. אתמול היא התייצבה על סט הצילומים וחזרה בטבעיות לשגרה של הפלאשים. לנו יש הרגשה שנראה אותה עוד הרבה.