כוכבת התכנית "בנות", לינה דנהאם, הסתבכה באמירות אנטישמיות לאחר שכתבה מאמר מוזר ושנוי במחלוקת בו השוותה את החבר היהודי שלה לכלב המחמד שלה. 



השחקנית בת ה-28 עוררה את חמתה של הרשת לאחר שהעלתה טור במגזין ה"ניו יורקר" הפופולארי, בו מופיע שאלון המאתגר את הקוראים להחליט למי מיוחסת האמירה,  לבן זוגה היהודי או לכלבה.



האמירות השונות כללו פנינים כמו: "הוא מעולם לא מביא את הארנק שלו לשום מקום" ו"יש לו שיער על כל הגוף, כמו זכרים אחרים מהמין שלו". דנהאם, שאמה יהודיה, ספגה ביקורות קשות בעמוד הטוויטר שלה, כולל תגובה נזעמת של הליגה נגד השמצה, ארגון יהודי אמריקאי הנלחם באנטישמיות.

מגיב אחד כתב "אוי, איכס. חוץ מהעובדה שהדברים פוגעניים, הם אפילו לא קרובים להיות מצחיקים ובטח שלא מקוריים". אחר בחר ללעוד דווקא לליגה נגד השמצה: "אז אני רואה שהליגה נגד השמצה החליטה סוף סוף לקחת לידיה את המשימה של לתקוף אנשים על ההומור היהודי שלהם. מזל טוב". 

דנהאם מתגוררת עם בן זוגה, הגיטריסט ג'ק אנטונוף, אותו פגשה בבליינד דייט שחברים משותפים ארגנו עבורים. מדובר במערכת יחסים  רצינית למדי, אחת מכמה מערכות יחסים שניהלה הכוכבת לאחרונה.