המדור מבייץ מרוב התרגשות: שחקן הקולנוע האהוב ריצ'ארד גיר נחת בשעה 5:30 לפנות בוקר (שני) בישראל.



היישר משדה התעופה בנתב"ג נסע השחקן למלון לאונרדו פלאזה בירושלים של רשת פאתל, שם יתארח בסוויטה הנשיאותית, שם הוא יוכל להינות מנופה המרהיב של העיר העתיקה.



באותה המיטה שממוקמת בקומה ה-22 של המלון, כבר התכרבלו בעבר כוכבים כמו נטלי פורטמן, מנהיגים שונים וראשי מדינות. לכבוד הכוכב ההוליוודי הסוויטה קושטה בזרי פרחים בעיצוב אלגנטי וצוות המלון המתין להגעתו בשעות הבוקר המוקדמות עם ארוחת בוקר מגוונת.



גיר, לעומת כוכבים אחרים, לא ניסה להימלט מהמצלמות, ופיזר אבק כוכבים כשנכנס דרך הדלת הראשית של המלון ולא מהצדדית שהוכנה עבורו. השחקן הגיע עם רשימת דרישות צנועה שכוללת פינת תה ירוק עם אדניות, תבלינים טריים של לימונית, מרווה ונענע, מגוון של פירות יבשים, בדגש על פקנים לא קלויים, פירות וירקות טריים אורגנים.



גיר הגיע לארץ הקודש לצורך צילומים לסרטו החדש של יוסף סידר, "אופנהיימר". הצילומים יערכו במהלך השבוע בירושלים לצד הכוכבים הישראלים ליאור אשכנזי, טלי שרון, נטע ריסקין ודובלה גליקמן.



הכוכב ביקש להיפגש עם ידידו משכבר הימים, הנשיא לשעבר, שמעון פרס, ועם שגרירים צעירים לשלום של מרכז פרס, בכדי לעודד את הפעילות למען השלום. זהו ביקורו בשני של גיר בישראל. 



קבלו תמונות מהסוויטה בה מתארח גיר:





צילומים: יח"צ פתאל